gister heeft manlief bij zichzelf een knobbeltje in zijn borst ontdekt.Hoeft natuurlijk niks engs te zijn,maar kan wel.Huisarts is nog een week op vakantie, wat zouden jullie doen, naar de vervanging gaan of een week wachten?
Ik zou naar de vervangende huisarts gaan. Grote kans dat het niets is, maar als het wél iets is kun je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn. Sterkte!
Ja zeker naar een vervangende Huisarts gaan!! M'n schoonmoeder heeft paar maanden terug ook een knobbeltje in haar borst ontdekt, direct de volgende dag kon ze terecht.. En het bleek er al langer dan een jaar te hebben gezeten! Sterkte!!
Ik zou ook naar een vervangende gaan Anders zit je zowiezo allebei nu nog minstens een week in spanning en niet prettig te wachten. Succes
Ik zou ook gaan hoor! Waarschijnlijk is er niks aan de hand, maar je kan het maar beter zeker weten he! (en om die reden zou ik dan ook gaan, anders maak je jezelf toch maar gek)
Ik ben zelf ook geen held, maar ik zou allang bij de dokter zitten, hoor Hoe eerder je erbij bent als het iets ernstigs is, hoe beter. En grote kans dat het niks is, maar nog een week in de stress knap je ook niet van op