ik heb nu echt super veel last van afscheiding. ik denk dat iedereen wel weet hoe boswandeling (de drank) eruit ziet. zo'n kleur is mn afscheiding en het is best veel. het druppelt er gewoon uit. morgen moet ik naar de vk dus dan vraag ik haar ook ff. maar ik dacht misschien weet iemand van jullie of het normaal is dat het zoveel is.
Ik zou meteen bellen naar de VK. Ik zie dat je 40 weken zwanger bent. Misschien zijn je vliezen gebroken/gescheurd? Is het groenig? Dan heeft het kindje misschien in het vruchtwater gepoept. Ik weet het niet zeker hoor, maar ik zou toch nu even bellen.
ja maar ik heb al tijden die kleur afscheiding. en het is niet zo dun als water. maar meer magere yoghurt en dan heel licht groen. de kleur van boswandeling. met af en toe een stukje erin.
ik wil je niet ongerust maken ... maar dis niet goed lijkt me boswandeling is (nu was ) me lievelingsdrankje maar als me afscheiding die kleur zou hebben had ik al bij de vk gezeten. dus ik zou iig ff bellen.
heb de vk net gebeld. en die denkt waarschijnlijk schimmelinfectie. maar ik moet daar 4 uur zijn. en dan hoor ik meer.
Klinkt inderdaad als wat mijn vk gisteren omschreef als een schimmelinfectie. Wit met een soort van brokjes erin had ze het over. Ik heb het zelf (nog) niet, maar je schijnt gewoon makkelijker last van dat soort ongemakken te krijgen. Goed dat je gebeld hebt!
klinkt idd als schimmelinfectie.. maar vk zal het wel onderzoeken.. goed dat je gebeld hebt.. je weet maar nooit..
hoi hoi. mijn zus had dat ook op het laatst dat ze uit gerekend was,die zal normaal thuis bevallen,toen zagen ze ook dat groene spul en zei zeiden gelijk al dat het kindje had gepoept in het vruchtwater, ze werd gelijk met ambulace weg gebracht,, zal dus zo maar kunnen zijn. je bent er al overheen. groeten koos
Wil het nu ook wel weten, omdat het meerdere dingen zouden kunnen zijn. Hoop datalles goed isen anders dat het snel verholpen kan worden. Maar heb je op het laatst meer kans op een schimmelinfectie dan? of maakt dat geen verschil hoever je bent?
moest inlegkruisje met afscheiding meenemen. en het is candida infectie. dan is het daar beneden iets opgezet en kan het af en toe jeuken. maar de afscheiding rook niet. dus morgen maar ff zalfje of wat dan ook voor de candidainfectie bij de huisarts halen. en het was echt lichtgroenig (kleur van boswandeling)
Oke wel fijn om te weten wat het is toch? en het kan gelukkig met en zalfje opgelost worden? ik heb nog nooit van die infectie gehoord maar het kan toch geen kwaad of wel? Wel spannend trouwens dat ej elk moment kan bevallen. Zie dat je 3 dagen overtijd bent.