Ik heb een vraag en weet iemand hoelang HCG tijdens je zwangerschap in je bloed blijft? Heb je ook hcg in je lichaam als je vier maanden zwanger bent? Ik kan het nergens vinden dat antwoord en ook de verlosk gevraagd maar die geven geen antwoord nog. Liefs van esther.Alvast bedankt voor het helpen iedereen. ps dus stel dat je nu een test doet dan zou de test zwanger aan geven?
Hoi ja maar vraag me af als je zeg maar 4 maanden zwanger bent of je dan ook hcg in je bloed hebt zodat je kan zien dat je posi test. dank voor je anwoord noukie89 Ik heb last van mijn darmen en wat ik vooral vreemd is als mijn kindjes hard praten of ik lig rustig op bed dat ik dan vooal die darmen voel bewegen maar ook wel eens als ik rechtop zit en mijn grote vraag is eigenlijk al een week of ik niet zwanger ben maar dat is echt onmogelijk want mijn man is geholpen en ben ook steeds ongi geweest Mijn lichaam is een groot raadsel,hahahaha. Ja en ik heb drie kindjes en ook drie keizersnedes gehad. Ik hoop dus dat iemand mij kan vertellen of als,stel je bent 4 maanden zwanger of er dan hcg in je bloed zit. Liefs van een onzekere mama esther.
Ik had een test over bij mijn 2de zwangerschap en wilde dit ook weten en had toen na 17 weken een test gedaan en die gaf positief aan....
ff google dan kun je zo de waardes van hcg vinden en die zit de hele zs in je bloed , dus een test moet altijd positief uitwijzen ..
Gedurende de zwangerschap variëren de HCG-waarden in je bloed sterk (zie tabel) en in het begin van de zwangerschap stijgen deze waarden niet bij alle vrouwen even vlug. Meestal verdubbelt deze hoeveelheid om de 48uur in het begin, om rond de 10e week tot een piek op te lopen. Vanaf de 16e week komt de hoeveelheid op een veel lager peil en houdt zo aan tot het einde van de zwangerschap. HCG-waarden: gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie) IU/L of MIU/ML Niet zwanger < 5 21 dagen 0 - 5 28 dagen 3 - 426 35 dagen 18 - 7.340 42 dagen 1.080 - 56.500 49 - 56 dagen 7.650 - 229.000 57 - 78 dagen 25.700 - 288.000 79 - 100 dagen 13.300 - 253.000 2de trimester 4.060 - 65.400 3de trimester 3.640 - 117.000 Na bevalling < 5 Dus ja, je hebt de hele zwangerschap HCG in je bloed! En aangezien je man geholpen is en jij gewoon ongesteld bent geworden, denk ik dat je niet zwanger bent.
Ik ken wel iemand die gewoon ongesteld werd en toch zwanger bleek. Dus wat dat betreft kan je er niet altijd van uit gaan...
mijn tante was gesterelliseerd en werd ook gewoon ongesteld ze dachten eerst dat ze n vleesboom had want ze kreeg echt n dikke buik ehehehe nou mooi niet dus! hartstikke zwanger
Dank jullie wel voor jullie mee denken en het rare is dat ik het niet de hele dag voel. Ik zit me waarschijnlijk gek te maken maar ik zit met een raadsel want in september had ik een positieve predictor in mijn handen en een kruitvat test een daar van gaf ook positief aan met een streepje ben daar naar de huisarts geweest en die lachte natuurlijk hahaha dat kan niet want je man is gesterelliseerd. Nu ben ik 4 maanden verder en heb dus allemaal kwaaltjes wat ik bijna nooit last van. Zelfs een dicht oor en dat had ik dus met een vorige zwangerschap en mijn onderkant van mijn buik voelt raar aan en steeds verkouden. Ja had een test gedaan afgelopen dinsdag en die gaf negatief aan. Ik ga morgen wel even op onderzoek uit en miss bel ik een verlosk op en doe daar mijn verhaal en ja ik heb ook last van mijn borsten. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs van Esther.
Het is niet de bedoeling om je vraag dubbel te stellen. Je hebt hem ook aan een deskundige gevraagd....dus doe ik deze dicht. Kwebbel