weet niet of het hier past maar heb hooikoorts bah en het voorjaar komt er weer aan zie ik weer tegen op de tabletten die ik afgelopen jaar had die helpen al niet meer heb geloof ik alles onderhand gehad................ en het lijkt wel of het elk jaar erger is ;( wie heeft er ook hooikoorts en wat doen jullie er aan ? nu had ik laatst pesto van tomaten en wat denk je kreeg mn toch een jeuk daar zit dus iets in waar ik echt niet tegen kan ;( had weer zn hooikoorts gevoel.................... gr anja
o ja kan hooikoorts erfelijk zijn? mn dochter heeft het denk ik ook ik kreeg het na mn 15 e en mn dochter begint nu ook al in het voorjaar dezelfde klachten ;( anja
Ik heb het ook. Ik heb er pillen voor. Anders red ik het niet. Ik ben ook allergisch voor parfum. gelukkig niet voor eten ( nog niet)
Een vriend van mij heeft het ook heel erg elk jaar en die heeft dus nog nooit een tablet gevonden die werkte ertegen. Die ziet er nu ook al onwijs tegenop! Ik ook, want mijn zoontje had vorig jaar ook allergische reacties, precies wanneer anderen last hadden van hooikoorts...
Ja ik heb ook hooikoorts, vreselijk!!! Ik heb nog steeds niet echt een medicijn gevonden dat helpt, dus ik probeer elke keer wat anders. Zelfs de medicijnen via de huisarts hielpen niet echt. Toen ik vorig jaar zwanger was was het helemaal erg, ik bleef niezen en snotteren. En het is idd erfelijk bepaald. Mijn ouders hebben het ook allebei gehad, maar zijn eroverheen gegroeid. De kans is groot dat mijn zoontje het ook krijgt. Bij mij begon het in de pubertijd, toen was ik 13 en helaas ben ik er nog niet overheen gegroeid. Maar ik weet hoe het is, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet heb ik ook altijd.....
allerfree of anti histamine werken het best of privalin neus spray ik en mijn vriend hebben het ook en wij hebben zo nu en dan er ook al last van
mijn man heeft last van meerdere allergien waaronder ook hooikoorts nu had hij 2 jaar geleden een rare allergische reactie en heeft toen pilletjes gehad die hielpen niet waar ze voor waren maar we kwamen erachter dat ze wel hielpen tegen zijn hooikoorts en dierenallergie deze pilletjes heten fexofenadine hci 180 a. Je moet het op dokters recept halen.. meschien hebben jullie er wat aan maar goed wat voor de één werkt hoeft niet persee voor de andere te werken.. Groetjes Nukie
ik ook. allergie voor bomen ( vooral berken laten die nou vroeg en lang bloeien) hooikoorts parfum en deo. ( leuk met als die wandelende parfumflessen in de stad enzo ) de kids moeten buiten hun deo op spuiten anders loop ik heel de dag te piepen. maar de meeste last heb ik van rook. ik heb ook zo'n beetje alles al gedaan. wat ik tegenwoordig doe is een antihistamine slikken. dat helpt nog het beste. en ijsblokjes eten en voor de rest proberen zoveel mogelijk te vermijden. al baal ik soms wel dat ik zo beperkt wordt door andere mensen met (grote hoeveelheden )geurtjes of hun rookverslaving. yinte
ooh ennuh piemie. je erft de aanleg voor een allergie. niet perse de soort allergie. je zoontje kan dus best iets anders krijgen dan hooikoorts. of als hij geluk heeft niks. yinte
bij sommige mensen helpt die serie spuiten die je 3 jaar achter elkaar in moet spuiten. ik heb ze ook gedaan maar bij mij is de allergie er alleen door verplaatst. had ik eerst vooral loopneuzen rode ogen niezen proesten en snotteren. nu heb ik het vooral benauwd en snotteren. yinte
Ja klopt ja je hebt gelijk!! Ik hoop dat mijn zoontje het niet krijgt idd, ik denk dat ik het van beide ouders heb maar mijn broertje heeft idd geen hooikoorts...
spuiten mag niet van mn arts je kon er ook van in een shok raken en daarom geen spuiten ik heb alle pillen geloof ik wel eens gehad ;( en niets helpt echt zie erg tegen het voorjaar weer op merk ook als ik bepaalde dingen eet dat ik er last van krijg anja