Naar de Gyn. Ik hoop zo dat het eitje eens gaat groeien, zodat wij ook verder kunnen kijken. Wordt er zo moedeloos van om steeds naar het ziekenhuis te gaan. Wat gaan ze doen als het eitje niet blijkt te groeien? Wat een geduld moet je hebben zeg!
Hoi Cindy, ben je al geweest? Ik weet dat het zwaar is al die keren dat je naar het ziekenhuis moet, maar onthoud waarvoor je het doet. En als je eitje nog niet echt groter is geworden dan moet je echt weer een keer terug naar het ziekenhuis of je gyna weet te vertellen wanneer je moet klussen. Succes meid.
Eitje was niet echt gegroeid. Moet met Provera en Clomid beginen. En temperaturen. De 1ste Gyn die zei dat ik een beeld van PCO had, die andere 4 wat ik heb gehad, die zeiden dat ik dit niet had. Beetje raar, die anderen vonden maar 1 eitje. Maar we zien wel hoe het verder gaat. Groetjes Cindy
Hey meid, Balen die onduidelijkheid! Misschien komt jouw ei wat traag op gang en blijven ze daarom wat langer met z'n allen? Als er uiteindelijk 1 dominant ei overblijft is het goed toch? Ik hoop dat het gauw raak is. Liefs Elmo