Hoi meiden, Ik heb 1 week terug een curretage gehad en vloei al sinds 2 dagen niet meer. Ik ben langs mijn huisarts geweest om te vragen of hij op de hoogte was over mijn curretage. Dit was zo. Ik zei dat ik het snel weer wilde proberen. Hij zei: als je niet meer vloer mag je het van mij weer proberen. Dit heb ik gedaan hoewel ik weet dat je je eerste menstruatie af moet wachten. Hebben jullie het ook gewoon geprobeerd al zonder een eerste menstruatie af te wachten?
Hoi meid, Vervelend dat je dit achter de rug hebt zeg, bah! Mijn gyn zei dat ik een menstruatie moest afwachten. Daarnaast heb ik na de curettage niet meer gevloeid. Maargoed, 1 menstruatie afwachten dus. Ik had over dit onderwerp al veel gelezen op internet en ik wist dat de meningen erover verdeeld waren. Volgens de meeste is dit wachten alleen maar om zo de duur van een eventuele nieuwe zwangerschap beter te kunnen berekenen. Ik zeg, hier hebben ze tegenwoordig hele goede meetapparatuur voor M.a.w. ik heb het advies in de wind geslagen en zijn er gewoon weer voor gegaan. Dit voelde goed voor ons en dat vonden wij ook belangrijk. Helaas tot op heden zonder resultaat. Ik wens jou heel veel succes met alles! Groetjes ikzelf
Ik moest twee ronde's wachten, argument was dat het baarmoederslijmvlies dan beter de tijd krijgt om te herstellen zodat een volgende zwangerschap beter pakt, maar dat werden er meer. Had er even helemaal geen zin in. Pas na een maand of 9 weer gaan proberen. Toen direct weer zwanger.