hoi ik zit even met een vraag.sinds een paar week heb ik als ik plas ook af en toe een witte vlok bij mijn urine zitten.ik lees op internet dat het ook vruchtwater kan zijn. wie heeft dit nog meer of wie kan mij duidelijkheid geven? liefs rianne
Vruchtwater kan je herkennen aan een typische zoete geur, je zou voor de zekerheid wat op kunnen vangen en eraan ruiken. Wanneer je vruchtwater verliest kan je dit niet ophouden zoals urine. En bij twijfel natuurlijk je verloskundige/gyn bellen!
k heb het gehad tot 38 weken k was er ook bang voor vooral omdat k geplande keizersnede kreeg maar het bleek afscheiding te zijn maar als je het niet vertrouwd verloskundige bellen of idd ff ruiken
Ik denk dat dit gewoon wat afscheiding is dat meekomt met je plasje... Ik zal er ook even aan ruiken anders, en gewoon even je VK bellen voor wat meer duidelijkheid.
Hoi, Ik heb eigenlijk altijd vlokjes in me urine,volgens de huisarts en vk volkomen normaal... Groetjes,
Vlokjes in de urine is heel normaal. Zijn eiwitten in je urine waar bacterieen aan nestelen. Dus die plas je dan netjes uit.