Weet iemand hier toevallig hoeveel het kost om je naam te veranderen. Mijn man heeft een tweede naam waarmee hij vernoemd is naar iemand die hij echt niet mag en die naam wil hij graag schrappen. Maar als het over de 200 kost vindt hij het weer niet waard. En kan dat dan, zomaar een tweede naam schrappen?
20 jaar geleden was het rond de 2000,- gulden! dacht ik kan ook zeker meer zijn. De koningin moet een handtekening zetten dus goedkoop is het zeker niet.
Wat zijn de kosten voor het wijzigen van mijn achternaam? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl Niet goedkoop!!! De behandeling van uw verzoek om uw achternaam te veranderen kost 835,-.
Zoals ik lees gaat het om een VOORnaam... Dan zou je contact op moeten nemen met een advocaat.. Die kan je daar alle info over geven!! En daarbij komt dat de advocaat je erg goed kan helpen!! En het jezelf veel werk scheelt!! Mijn moeder heeft het 3 jaar terug gedaan. Is een tweeling en hadden allebei HH als voorletters.. Dat ging nogal is mis bijv met belasting papieren ofzo!!! Ik geloof dat het mijn moeder niet veel geld heeft gekost!!
pfoe wat een geld! was 13 jr terug 550 gulden, vond mijn ex toen te duur, dus niet gedaan. Hij heeft de achternaam van zijn stiefvader (gekregen) en wilde terug naar zijn oorspronkelijke achternaam, maar wij moesten het dan voor 2 doen, voor hem en onze zoon, dus niet gedaan. Het belachelijkste van het verhaal is nu ook nog dat zijn moeder en stiefvader inmiddels gescheiden zijn en hij en onze zoon dus de achternaam hebben van eigenlijk een vreemde familie. Baal hier ook wel een klein beetje van, had ik mijn zoon net zo goed mijn achternaam kunnen geven, die is wel echt van mij (snappen jullie het nog?? hahaha)
Indd. Heeft ons destijds bijna 5000 gulden gekost. Achternaam dan hé, ik weet niet of het wel mogelijk is om zomaar een 2e (of 3e) naam te schrappen..
Ik heb dit nagevraagd en het kost rond de 1200 euro en dan bestaat er nog een kans dat de rechtrr je vordering niet toewijst. Weg 1200 euro dus.je naam niet zomaar kunnen wijzigen snap ik maar waarom zo duur?? Iedereen moet toch toegang kunnen krijgen tot de rechter (basisbeginsel van ons rechtssysteem). Voor ons is dat op dit moment onmogelijk, balen zeg.