hoe ben jij op je nicknaam gekomen : ik 1986 omdat ik in dat jaar geboren ben en mama omdat ik mama ben dus vandaar mama1986
Hier was idd al een topic over. Graag hierin verder praten. http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... asc-0.html EDIT: topic hierboven is gesloten..sorrie. Kwebbel
sjaaak heb ik verzonnen omdat ik sjaaak een vette naam vind en sjaak meestal al bezet is. verder gebruik ik deze naam alleen als ik perse wil dat niemand weet wie ik verder ben tik je mijn eigen naam in op google staat namenlijk heel het internet vol met mijn nickname op fora of op een van mijn eigen sites. vandaar dus oh en ik ben iig geen bekende nederlander dus maak jullie geen ilusies
Hehe, jullie denken toch niet dat ik echt zo heet? Nee, wees gerust, het is een bijnaam die ik ooit van een vriend gekregen heb, omdat ik het als een vd weinige meiden (babes) geweldig vond om mee te rijden in zijn snelle auto (racen)
geen idee eigenlijk er was op een ander forum toen niks meer vrij en nu gebruik ik m overal...slaat trouwens echt niet op mijn naam Hoop m ooit te veranderen in mamavan..... groetjes liselotje
Omdat ik door al mijn vrienden altijd Jet word genoemd. En waarom met 2 tt omdat gewoon Jet vaak al word gebruik. Ik gebruik de naam nu overal voor op de pc soms zet ik er ook 76 achter mijn geboorte jaar
dit forum heb ik gevonden vlak nadat ik hoorde dat mijn kindje niet meer leefde voor mijn gevoel zou het een meisje worden dus vandaar kristy, dat zou haar naam zijn