Hoi allemaal, Ik ben erg onzeker na een miskraam met 9 weken in april. Nu heb ik afgelopen zondag voor het eerst getest(3 dagen voor nod), De middelste test is van gister en de onderste van vanmorgen. Wat vinden jullie??
De bovenste 2 lijken precies op die van mij op 3 dagen voor NOD. Ik zie ook inderdaad een streepje, dus ik zou je wel willen feliciteren, maar ehhh.... dat deden ze bij mij gister ook en nu nóg kan ik het niet echt geloven omdat het nog zo licht en onzeker is Dus ik zou zeggen, ook gewoon morgen nog een keer testen voor de zekerheid!
Ze zijn allemaal opgedroogd. Het duurde oom bij alledrie erg lang voordat ik überhaupt iets zag. Bah, niets voor mij om zo onzeker te zijn.
Ja hoor, ik zeg; gefeliciteerd! Ben zelf wel altijd van de Clear blue testen met tekst erop, als de KV's positief aangeven. Gewoon zekerheid... Maar hier kun je bijna niet omheen hoor...
Dank jullie wel. Ik heb alleen nog een action test thuis, die ga ik morgenvroeg dan nog maar doen. Bleh, helemaal niet leuk zo. Ik wil zo graag een knalgeelst. Ik hoop dat ik gewoon nog wat geduld moet hebben. Vandaag was ook pas mijn nod. Bedankt voor het meedenken!
Nou knaltest heb ik ook niet gehad.... dus niet druk maken...het allerbelangrijkste is dat je testen oplopen... Van de kruidvat moet je je niet z druk maken.....als de action oploopt is ook super!!
die van mij duurde ook even voor dat ze kleurde de kv testen zijn niet meer de testen van vroeger en ze knallen ook niet echt meer vindt ik
Gekke testen zijn die KV testen geworden zeg.. Maar dit is zwanger hoor anders was je test toch lichter geworden zou je zeggen?!! Gefeliciteerd! En idd CB halen heb je iets meer zekerheid voor je eigen gevoel dan die gekke KV testen van tegenwoordig.
Die zijn gewoon positief hoor! Laatste vind ik ook wat donkerder. Als je morgen de actiontest doet en daarna nog eens een CB digital, dan moet je gewoon stoppen ket testen
Nou, dit is de action test van vanmorgen. Ik ben er nog steeds niet van overtuigd, weer geen knalstreep.
Lastig.. Ik zou nog even blijven doortesten meis Op de eerste foto met het rijtje zie ik wel dat de onderste ietsiepietsie donkerder is..