Pffff ik weet gewoon af en toe niet hoe ik om moet gaan met het wachten op je nod. Ik merk dat het hier zijn tol begint te eisen. Ik ga binnenkort op vakantie en mijn nod is op vakantie ik heb het gevoel dat ik door alles stres niet meer kan genieten mijn hartslag is ook veel te hoog heb steken in mijn hart vAn de stress ben super emotioneel. Hoe gaan jullie hier mee om?
Proberen er niet aan te denken, volle agenda helpt, veel afleiding, berichtjes plaatsen op zwp Tja je kan het toch niet beïnvloeden stress of geen stress. Probeer me daar bij neer te leggen. Hoop dat je het toch beetje van je af kan schudden en een fijne vakantie kan hebben.
Inderdaad, proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken. Ik werd ook helemaal gek, wilde het gewoon weten! Dus ik snap precies wat je voelt. Succes! Fijne vakantie en hopelijk een positieve test!
Het is ook om gek van te worden...er zit echt niks anders op dan het te nemen zoals het komt en te accepteren dat wachten lang duurt..afleiding idd. Misschien wat yoga oefeningen doen desnoods elke dag van you tube..kreeg ik als tip van de gyn
Dank je wel ga ik morgenavond gelijk proberen heb echt effe ontspanning nodig voordat ik echt gek word
Ja zeker doen...beetje lief zijn voor jezelf en een leuke feelgood movie...maar de yoga vind ik echt top hoor ook
probeer de kansen dat je stress kan krijgen zo goed mogelijk te vermijden. dus... niet teveel achter internet (omdat je dan verleiding niet kan weerstaan toch op zp te gaan kijken), geen tv kijken en een film met zwangeren opzoeken, niet langs de kdv lopen in je wijk, etc. etc. dat heeft hier in elk geval wel geholpen om minder bezig te zijn met de kinderwens, waardoor ik me rustiger voelde. succes in elk geval, het is echt niet makkelijk als je het graag wil
Inderdaad, probeer het niet te veel op te zoeken, dan ben je er juist veel mee bezig. Wat bij mij heeft geholpen om beter te kunnen ontspannen is accupunctuur. Oja, en het googlen op symptomen... ik bleef het maar doen, bij ALLES wat ik voelde of dacht te voelen. Tsja, en dan vind je altijd wel iets, want we zijn (bijna) allemaal hetzelfde. Het geeft me wel meer rust, nu ik dat niet meer doe. Sterkte met wachten!!
Ik ben erg slecht in het afwachten! Zoals iedereen al zegt: veel afleiding zoeken. Ik was afgelopen weekend er even tussen uit en heb er helemaal niet bij stil gestaan.
Vre-se-lijk!!! Haha ik háát die wachtdagen. Zou een club moeten komen voor de wachtdagen. Haha. Het wachtbankje Hier ben ik toen we bezig waren voor onze eerste er niet zo bezig geweest. Googlede (als dat een woord is ). Nu doe ik zelfs supervroeg voor m'n NOD een test. K word gek. Succes met wachten! Wanneer is je NOD?
Hier is wachten ook een hel haha Maar op de nod pagina van het forum kun je bij je eige nod met lotgenoten gezellig kletsen vind dat zelf altijd wel fijn Ik werk 50 uur en sport 10 uur per week duw je zou zeggen afleiding genoeg maar er gaat geen uur voorbij dat ik er niet aangedacht heb dev. Dat dat gewoon de natuur is dat als je zograag iets wil dat je het niet uit je hoofd kan zetten