weet iemand dit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hannah1989, 20 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik had een vraagje..
    Wij hebben 6 weken geleden onze zwangerschap moeten af breken omdat er te veel mis was met ons kindje..
    Nu zijn we 3 bijna 4 weken geleden bij de gyneacoloog geweest en die zei dat ik waarschijnlijk binnenkort wel ongesteld zou worden maar als ik binnen 6 tot 8 weken niet ongesteld ben geworden en ook niet zwanger ben dan moet ik terug komen.. maar ik wil ook niet te vroeg testen ben zo bang dat hij straks positief aan geeft en dat het nog het zwangerschapshormoon van me dochter is.. maar ik voel me wel heel vol van binnen als ik op me buik lig voel ik echt wel iets zitten en dan had ik een paar weken geleden nog niet.. ik voelde me juist heel erg leeg.. dus wat is de gemiddelde tijd om weer ongesteld te worden na 13 weken zwangerschap en kan het zijn als ik morgen een test doe dat hij een vals positief geef van me vorige zwangerschap? Ik maak me nu helemaal gek van de zenuwen dus hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden..

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hoihoi, ik ben drie maanden geleden bevallen met 15 weken, mijn nabloeding duurde 3 weken, daarna gewoon volgens plan,mijn eigen cyclus alweer terug.
    ik had het gevoel dat ons zoontje er nog zat,maar meer omdat ik het heel moeilijk vond dat hij daar niet meer was terwijl hij er wel hoorde te zitten.
    ik zou gewoon afwachten en anders de verloskundige bellen wat je het beste zou kunnen doen.
    succes!

3. Marjo38

Marjo38 Actief lid

25 jun 2014
    117
    0
    16
    Fotografie
    Ik ben gecuretteerd met 14 weken. Bij mij was de zwangerschapstest na ongeveer 3 weken weer negatief en ik werd na 5 weken weer ongesteld. Maar dit verschilt echt per persoon.

4. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    ik ben zo blij met jullie reacties kan echt heel weinig informatie hier over vinden.. Ik wilde geen test doen want het leek me te confronterend om te weten wanneer het zwangerschapshormoon uit me lichaam is maar dit niet weten maakt me echt gek.. ik hoop gewoon snel meer te weten..
    heel erg bedankt voor jullie reactie!

5. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    He Hannah,
    Dan zou ik wel verwachten dat je weer ongesteld had moeten zijn.
    Of had je hiervoor ook onregelmatig/lange cyclussen?
    Heb je ook een curretage gehad?
    Ik was 32 dagen na de bevalling van Roan 16+1 week weer ongesteld.
    Daarvoor had ik een regelmatige cyclus van 28 dagen.
    Heb na de bevalling wel een curretage gehad.
    Maar na 6 weken moet je volgens mij echt wel negatief testen, mits je niet zwanger bent. X

6. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hey Anita,

Ik was altijd mega op tijd precies 30 dagen hoog uit 31 dagen eens in de zoveel tijd.. Ik ben gewoon bevallen met een inleiding en ik was netjes schoon dus heb geen curritage meer nodig gehad..
    Nu maak je me wel mega zenuwachtig! Straks ben ik gewoon al zwanger..
    De kans kan is er natuurlijk maar vind het zo spannend straks ben ik weer heel blij en is het weer niks.. Het is nu al meer dan 6 weken geleden dus zou het dan echt zo zijn? Pff eigelijk moeten we nog minimaal 2 weken wachten tot we terug kunnen naar de gynaecoloog maar ik weet niet of ik daar geduld voor heb😓

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het verschilt per vrouw maar als de zwangerschap niet ver gevorderd was (dus 6 weken) en je bent een flinke tijd verder; weer 6 weken, is de kans groot dat je hcg van toen weg is.

Helaas weet je het nooit zeker.. :(

8. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Ik was 13 weken..

Vandaag een test gedaan en die was negatief..
    Dus dan weet ik tenminste iets.. Nu maar hopen dat toch snel ongesteld word of volgende week nog een keer proberen..

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    nou meiden ik heb me antwoord al gekregen..
    net me maandverband weer uit de kast gepakt..
    toch stiekem wel gehoopt dat ik al weer zwanger zou zijn..
    Maarja we weten nu tenminste iets..

bedankt voor jullie lieve reacties

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach lieve Hannah,

Wat een spanning, stress en toch teleurstelling.. Probeer t positief te bekijken: het is nu wel duidelijk en je cyclus komt op gang. Hopen dat t snel weer regelmatig is!

11. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Balen dat die maandverband weer uit de kast moet komen.
    Wel een einde aan de onzekerheid en hoop dat het gauw wel zo mag zijn voor jullie!

Deel Deze Pagina