weet iemand dit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jinx, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    als ik tara de fles heb gegeven,valt ze eigenlijk daarna meestal in slaap.
    vaak hou ik haar dan nog even bij me en leg haar daarna in bed of in debox ,maar dan na ong 10 min is mevrouw weer wakker en begint te jengelen{boertje is dan al gelaten en het zijn geen krampjes}.
    nou was ik vandaag op het cb en die vertelden mij dat je de kleine beter wakker in bedje kan leggen,dan is de kans minder groot dat ze dan gaan jengelen,maar ja net de fles gegeven en ze valt in slaap,leg haar daarna in de box en ze begint weer,kan haar toch moeilijk wakker schudden als ze slaapt om haar vervolgens dan in de box of bedje te leggen?
    hebben jullie dit ook en heeft iemand een oplossing?
    alvast bedankt!

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    in het begin viel mijn zoontje ook nog wel tijdens of na de fles in slaap en heb ik hem gewoon al slapende in bed gelegd
    een fles drinken is dan nog erg vermoeiend voor ze

wat wij na een tijdje deden was fles geven even boertje laten en knuffelen en dan luier verschonen
    daar werd hij wakker van en dan ging hij wakker in de box en als we het idee kregen dat hij moe werd (in de ogen wrijven, jengelen) dan legden we hem in bed.....hij huilde dan wel altijd even en viel daarna in slaap voor 3 uurtjes.
    En sinds we dat ritme hebben gaat dat eigenlijk erg goed en zo doen we het nog steeds. Nu is hij na de fles wel wakker maar na 45 min/1 uur wordt hij moe en leggen wij hem wakker in bed

3. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    oke dan ga ik dat maar is proberen,want soms weet ik het allemaal niet meer hoor,ben ook zon onzekere miep haha!

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    komt allemaal wel goed hoor meid
    als je het ritme van jouw kindje door hebt dan ben je al heel ver

Deel Deze Pagina