Hoi dames Ik heb vanochtend getest en we zagen een licht posi streepje. Het was een DA eigenmerk ik het net meteen een clear blue gehaald ga weer testen.. Wat denken jullie dat het is
Ja een streepje is een streepje zeggen ze maar ik snap je banner niet? Nog 17 dagen tot de eisprong?!
Banner klopt niet ik had hem opnieuw ingesteld voor de komende maand. Ik heb net getest die geeft weer nega aan de testen spreken elkaar tege Ik weet niet wat ik moet doen
Meis, probeer een beetje rustig te blijven... ik denk dat er niets anders op zit dan even af te wachten en dan over een paar dagen nog eens te testen. Hoelang ben je dan al overtijd nu?
Het zou kunnen zijn dat de CB minder gevoelig is dan de DA test. Als je nog niet zoveel hcg in je urine hebt dan kun je dus met de ene test (licht) positief testen en met een andere test negatief.
als ej de ene keer posi test en dan nega, zou ik even 3 daagjes (tot een week) wachten, dan moet de uitslag wel duidelijk zijn t is bijna niet te doen lijkt me.. maar spannend! liefs
Ik heb wel in de bijsluiter gelezen dat een streep streepje is ookal is het licht.. Ik was paar dagen overtijd, maar later had ik wel druppels oudbloed gekregen het heeft maar 2 dagen geduurd. ik had vannochtend mn urine niet weg gegooid maar in de koelkast gestopt voor de CB test me sgoonzus zei dat het niet verstandig was dat ik het beste opnieuw kon plassen voor de test ik keek na een uur ofso terug naar de DA test maar de streepje was weg staat ook in de bijsluiter dat het niet verstandig is om na tien min. de test af te lezen Ik ga gewoon naar de HA anders...
hey Pinar spannend hoor! ik zou als ik jou was morgenochtend opnieuw met ochtendurine testen. Als je het vol kan houden over 2 dagen testen..
Ik vrees dat je toch nog tot morgen zult moeten volhouden! Je zou nog veel testen kunnen doen, en misschien heb je toevallig een gevoeligere test, maar je loopt ook het risico niets wijzer te worden (omdat het HCG nog te laag is bijvoorbeeld) en veel geld aan testen te verspillen.
Dames bedankt voor jullie adiezen en reacties, ik kom net van het huisarts en ik ben HELAAS NIET ZWANGER. Maar jah ik vat het nog steeds niet dat de ander wel aangaf misschien is mn hcg hormonen laag weet maar nooit maar ik ga niet testen ik ga gewoon vanaf feb beginnen met klussen voor een kindje ik moet nog foliuum inemen ;D
Hey Pinar! Wat goed dat je naar de ha bent gegaan en wat jammer dat je niet zwanger blijkt te zijn... Positief de volgende ronde in inderdaad!
Kan natuurlijk ook zijn omdat die van de DA een voorgedrukt streepje hebben ( ja toch?) Vind ik soms wel heel moeilijk om af te lezen. Zeker omdat je graag een tweede streepje wilt zien. Succes in de volgende ronde
Ik denk ook dat het een voorgedrukte streepje is ofsoo wat jij al zei kaatje je WILT gewoon het zien. Als je zwanger bent dan voel je het tog gewoon ik denk dat het een hele aparte wonderlijke gevoel is dat je een kind in je hebt zitten, maar jah ik vind het niet erg ik wil geloven dat het na paar rondes gaat lukken ik wil ook nog paar kilos afvallen en vitamine's innemen maar weet nog niet welke merk enso