hoi hoi ik heb even een vraagje ik ben na de bevalling van onze lieve dochter weer begonnen met de pil maar heb het gevoel dat die er voor zorgt dat ik geen zin heb in sex. als ik klaar ben met de pil en ongi moet worden dan heb ik wel zin namelijk zou dit mogelijk zijn?
ok ja ik ben net gestopt met de laatste strip dus moet ff nieuwe halen bij de apotheek dus ik heb geen gebruiksaanwijzing maar dan ga ik toch maar ff een afspraak maken bij de dokter denk ik misschien ff een andere vragen.
me vriendin die had er ook last van die heeft nu een spiraaltje en haar man is heeeellll gelukig nu om het zo maar te zeggen.
Hoi, Ik herken mezelf ik heb ook namelijk bijna geen zin in sex, en gebruik de pil al vanaf mijn 12e jaar en wordt nu dit jaar 29. Ik merk als ik in mijn stopweek zit dat ik dan juist veel zin heb en dat mijn man zoiets heeft van nee. Je gaat zo aan jezelf twijfelen en gaat denken dat er iets mis is met je omdat je altijd nee tegen sex zegt. Ik ben zo benieuwd als ik stop met de pil eind dit jaar of mijn zin naar sex terug komt. Het zal onze relatie zeker een oppepper geven want ben af en toe wel bang dat mijn man me niet zo geweldig meer vind met altijd maar nee zeggen. Iedereen veel succes en veel plezier met sexen. Groetjes Wendy
Toen ik de pil nog slikte had ik hier ook last van, we waren net getrouwd en ik had gewoon geen zin. Echt erg. Ben toen gestopt met de pil en ja hoor....zin was weer terug en is er nu nog steeds hihi... Het staat inderdaad ook in de bijsluiter.
hoi hoi, Dat kan wel kloppen wat jij hebt. Want daar heb ik ook last van. heb over het algemeen geen last van geen zin in sex hebben maar meestal voor dat mijn menstruatie begint, heb ik ook meer zin in sex als voor die tijd. Staat in de bijsluiter. maar wat jij daar zegt klopt wel liefs leonie
Ik heb een hele lange periode gehad dat ik geen zin had in sex. Zo erg zelfs dat er hele gesprekken zijn geweest tussen mij en m'n man.....Ik had wel in de bijsluiter van mijn pil gelezen dat je minder zin in sex kan hebben, maar toch heb ik die link nooit echt gelegt. Tot ik stopte om zwanger te worden. Jee, er ging een wereld voor me open M'n man wist er geen end aan, die was er net aan gewend om minder dan gemiddeld sex te hebben en ineens moest hij weer vol aan de bak 8) Na mijn zwangerschap ben ik weer een korte periode aan de pil geweest en hoppaaa, mijn libido belandde al redelijk snel weer in de ijskast..Toen we voor de 2e gingen weer gestopt en je raad het al Nu is mijn man gesterriliseerd en hoef ik lekker geen pil meer te slikken en we hebben eindelijk weer een spannend en gezond sexleven..Jeetje, ik heb al die jaren wel wat gemist hoor 8)