Omdat ik had gelezen dat je in de 14e week misschien een donkere streep kan zien verschijnen van navel tot schaambeen, heb ik wat vaker naar mijn buik gekeken. Maar bij mij verschijnt er alleen maar donker haar van mijn navel af naar boven toe! Mijn vriend was het ook al opgevallen dat ik een donkere streep krijg maar dan van haar.... Niet leuk! Kan dit door de zwangerschap komen?
ja hoor dit komt door de hormonen! mijn buik staat echter vol dik donker haar niet normaal wel 1cm lang ik vind het ook walgelijk maar vooral niet afscheren ofzo dit schijnt na de zwangerschap vanzelf terug uit te vallen!
Troost je. Ik draag deze vacht al vanaf mijn pubertijd. Mooi mazzel dus als ze straks bij je uit zouden vallen.
ja ik kan het me goed voorstellen hoe je je erbij voelt maar ik ben er niet beschaamd over hoor als de mensen vragen tton eens je buik dan doe ik dat gewoon hoor! heel soms krijg ik wel een opmerking maar dan leg ik het uit en de mensen verstaan dit wel. nu heb ik ook al sinds mijn jeugd heel wat haargroei op mijn billen en benen en ook een klein snorretje enzo gewoon ff waxen en gedaan ermee!
hahaha, nee hoor, hier al vanaf week 6! 't lijkt wat raar, maar het is altijd beter dan scheren ofzo vind ik. Doe namelijk niet mijn hele buik, en alleen zo'n kaal streepje ziet er ook zo raar uit..
Ik heb het ook. Lijkt wel een vachtje. Net zo'n tapijt op je buik ha ha.... Verder heb ik er gelukkig geen last van dus ik laat het maar mooi zitten en hopen dat het straks weer weg is.