Hoi, In de zomer willen we op vakantie met ons zoontje die dan anderhalf jaar is. We willen gaan kamperen met een tent. Onze wensen: *Frankrijk (of eventueel Oostenrijk) *camping met gras (geen zandplekken) *Kindvriendelijk/ veilig *Schoon sanitair *Zwembad of meertje *We zijn niet op zoek naar een camping met animatie, maar een speeltuintje is wel leuk. *Omgeving waar we leuke uitstapjes kunnen maken. Wie heeft er tips voor ons? Alvast bedankt! Groetjes Pepijntje
Wij gaan naar camping Le Pech Charmant in de Dordogne. Wij zijn er nog niet eerder geweest, dus ik kan je niet vertellen hoe het daar is. Maar het lijkt me erg leuk, en wat ik van anderen heb gehoord is het er vooral leuk voor de kinderen. Ze hebben er oa een kinderboerderij
Ligt niet in Frankrijk, maar wou het toch even delen Camping birkelt in Luxemburg. Super leuke camping voor ouders EN de kids! Onze kleine was 8maandjes toen we daar heen gingen (met de caravan) maar hebben genoten. Leuke animatie(niet irritant en je moet er zelf heen als je dat wil), speeltuintjes, zwembad, mooie plekken (gras) en mooi schoon (kinder)sanitair. Genoeg leuke plaatsjes in de buurt om op pad te gaan.
wij gaan naar camping ardeche, in privas in de ardeche (naam zegt het al ) niet al te grote camping, beschutte plaatsen en leuk peuterbadje..oh ja en leuke prijs...