Hallo dames.. Al een paar weken is het frontje van mijn Blackberry kapot. Spontaan geknapt, maar uiteraard wordt dit niet gedekt door de verzekering en garantie (niet aan te tonen dat het buiten mijn schuld is gebeurd). Nu kan ik dat laten maken, maar ze verwacht dat het rond of boven de 100 euro komt.. Er moet een compleet nieuw frontje op o.i.d. Alleen vind ik dit behoorlijk wat geld.. Dus besloten om het maar zo te laten.. Alleen nu heeft Lenn een beker sap omgestoten vanmiddag en plakt dat ding nu als een gek.. Daarnaast wordt het ding met de minuut trager en trager.. Ik ben bang dat ie nu helemaal niet veel meer gaat doen Nu zat ik voor ik de BB kocht al te twijfelen tussen de BB en de HTC Wildfire (S).. Gezien het feit dat ik niet echt tevreden ben over BB in het algemeen (traag, loopt vaak vast etc.) wil ik toch graag een HTC.. Nu zie ik op zich niet heel veel verschil in een gewone Wildfire en een Wildfire S.. Oke, behalve de prijs.. Het scheelt zo'n 50 euro.. Dus wat is precies het verschil tussen de gewone en de S? Als het niet echt noemenswaardig is haal ik liever de gewone HTC.. Wat zijn jullie ervaringen over HTC? alvast bedankt..
Hey hoi, ik heb de wildfire s. Er zitten wel wat verschillen tussen de normale en de s. De s versie is van vorig jaar. Toets het ff in bij google en je krijgt veel websites waar je de specs kunt bekijken. Ik kan je alleen zeggen dat ik erg tevreden over die van mij ben. Hij loopt niet snel leeg en vastlopen heb ik nog nooit meegemaakt. Succes
Locusta Ja op dat geniale idee kwam ik gisteren pas haha.. Nooit aan gedacht om te googlen.. Nic1976 Fijn om te lezen dat je er tevreden mee bent.. Vind het altijd zo moeilijk om te kiezen.. BB beviel me de laatste weken niet meer zo.. Gisteravond de wildfire S binnen gekregen en gelijk mee gaan prutsen.. Tot nu toe een heerlijke telefoon.. foto's en video's zijn van mindere kwaliteit, maar dan gaan we gewoon weer over naar een gewone camera dus dat is het probleem niet.. tot nu toe goed tevreden
Ik zou dan voor de s variant gaan! Dit is de opvolger van de wildfire, is een stuk sneller met opstarten haha en de wildfire heeft nog een oude variant van Android erop zitten... Hier zijn en komen geen update's meer voor terwijl de wildfire s wel netjes geupdated kan worden!!!