Noel (met puntjes op de -e-) We zoeken dus nog een leuke jongensnaam die hierbij past; voorkeur gaat naar niet engelse namen; liefst frans/nederlands/slavisch/engels etc.. ps; vinden jullie dat valentijn erbij past...vind het zooon mooie jongensnaam; maar Noel betekent al; kerst. Kan dit dan wel? Of is dat erg raar?
Ik vind Valentijn ook een hele leuke naam hoor, kan er prima bij. Wat dacht je van Louise voor een meid? Of Amélie?
ow hihi we zijn op zoek naar beiden want we weten niet wat het wordt....meisjesnaam hebben we al wel wat ideeen maar er moet nog een 2e naam bij.... amelie had ik zelf idd ook in gedachten (als evt 2e naam) louise ken ik er al een paar van..dus die kan niet (wel mooie naam trouwens)! ik sta open voor alle ideeen
Noël en... Oscar Dion Matisse (spreek uit als Ma-ties) Gabriël Jorik Roan Rune Noël en... Julia Laure Silke Sophie Jasmijn Esmee Desirée
Ik vind Valentijn er juist heel leuk bij staan hoor! Ik hou ook wel van korte stoere namen; - Dean - Levi - Kayne - Finn - Dex
tis dus niet raar dat Noel (betekent Kerst) en Valentijn... ? Dion klinkt ook erg mooi pffff tis dit x zo moeilijk...