Waar haal ik nu nog zomerschoenen vandaan?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama van 2 meiden, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Gisteren met Iris haar voeten gemeten in de schoenenwinkel en ja hoor....ze is een maat 'gegroeid'; haar 2 paar schoenen die ze nu draagt laten nameten; zijn net te klein. Wat nu: winterschoenen die nu in de winkels liggen zijn voorlopig te warm en qua zomerschoenen zie ik eigenlijk alleen open schoenen in de uitverkoop....wil graag dichte zomerschoenen....iemand tips? Evt online, maar welke merken zijn ok?

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
  3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Misschien een paar leuke gympjes? Die kan je vaak het hele jaar door krijgen.

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik heb vorige week nog nieuwe ballerina's gekocht voor mijn dochter omdat de oude te klein waren en er was toch nog wel wat keus. Was bij Durlinger, maar ja dat scheelt natuurlijk per filiaal. Heb je al veel winkels gehad?

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

bekend probleem :)
    hier zelfs 2 maten verschil!
    resultaat: precies 1 paar sandalen dat nog net past.. :)

ik heb uiteindelijk bij h&M een paar allstar achtige gympies gehaald
    want in de reguliere winkels lukte het me echt niet :)
    uitverkoop is er nog weleens wat.. maarja dan moet het natuurlijk wel net passen :)

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Welke maat heeft je dochtertje nu? Dan help ik ff zoeken... ;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Oh topic is al van gisteren haha... nou dan houdt het op want je bent nu niet online...

Wat dacht je van All stars? En laarsjes kunnen op zicht over een maand al wel, dus misschien die alvast kopen en dan de tijd overbruggen met gympies?

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Ze heeft maat 23....All stars kan ik wel proberen; zijn die online te koop?

9. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb van de week bij bovendeert dichte shoesmes gekocht. Dus het model van een ballerina, maar dan niet open boven op de voet.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@Femke: zoals ik zei.. "allstars" bij h&m
    Paarse en zwarte.. (met hartje en bling)
    12,95...
    En niet onhandig.. Het lijken veterschoenen maar de "veters" zijn elastiek en je maakt ze vast met een klittenbandje.

11. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem, maar vond het zonde om nog zomerschoenen te kopen dus heb ik een paar all stars gehaald, deze zijn het hele jaar door te dragen. Heb ze bij Foot Locker gehaald.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
  13. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Vrijdag ben ik voor mijn zoon ook nog zomerschoenen gaan zoeken. Kreeg nergens meer iets gevonden... heb dan maar een paar gewone sportschoenen van adidas gedaan. Niet helemaal mooi, maar kan ie wel de rest van de zomer mee door. Vond het ook wat overdreven om hem nu al met winterschoenen aan te laten lopen.
    Dacht achteraf pas dat ik beter eerst even online had gekeken...

Deel Deze Pagina