Ik weet niet of het werkt hoor, maar google anders eens op "herbal abortion". Heel veel succes, hoop dat je snel verder kan.
Ik kwam weer even kijken hoe het nu met je gaat. Hoe is het gegaan met het bloedverlies? Ik hoop dat de pijn van de miskraam mee valt. Ik duim nog steeds dat je snel verder kunt en afscheid kunt nemen van deze zwangerschap.
Hi meris, lief van je helaas heeft niks doorgezet, dus ik zit nog steeds te wachten morgen afspraak met de Gyn, hopelijk gaan ze me dan helpen...
Oh nonma, ik schrok van je bericht bij de meimamams2016 Maar zit nu in zelfde schuitje helaas. Gisteren echo gehad en helaas geen hartje en alles te klein voor de termijn. Ik wacht ook af. Monnikspeper wordt afgeraden te nemen als je zeanger bent. Zit in de etos zwanger worden pillen en heb gelezen dat je deze dus echt niet mag slikken zodra je zwanger bent
Dames... Molensteen en Nonma. Volgens mij heb ik in augustus bij jullie op de lijst gestaan. Wat verdrietig om te zien dat jullie nu beide een miskraam aan het afwachten zijn. Heel veel sterkte!