Ik woon nu bijna 3 jaar in een appartement. De woning was eerst van een woningbouwvereniging en deze is iets meer dan een jaar geleden verkocht aan een vastgoed verhuurder. In de voorwaarden van mijn originele huurcontract staat dat ik 1 maand opzegtermijn heb. De huidige verhuurder zegt dat dat er twee zijn. Ik heb van deze verhuurder geen nieuw contract gehad en ik heb ook niets getekend waarin ik toestemming geef voor veranderingen mbt de voorwaarden van de woning die ik huur. Ik vraag mij af of dit wel zomaar kan en mag. Heeft iemand hier verstand van?
Nee dat kan niet zomaar veranderd worden zonder nieuw contract lijkt me. En: betaal je de huur per maand? Dan is de opzegtermijn sowieso ook 1 maand. Google maar eens Huurbeëindiging | Woonhelpdesk.nl - Huurwoningen, koopwoningen en informatie - Huurbeëindiging, Huur opzeggen, Opzegtermijn, Termen en begrippen, Huren, Verhuren
Ik heb 3 maanden opzegtermijn. Alleen ik betaal per maand de huur en hoorde inderdaad dat als je per maand de huur betaald je ook 1 maand opzegtermijn. Als jij niet getekend hebt dan geldt nog steeds voor jou die maand opzegtermijn