hallo,, ik heb het gevoel als of ik zwanger ben? heb afentoe pijn in mijn buik rechts onder.. en in mijn liezen, soms met plassen..laatst kwam er in eens een soort doorzichtbaare stolsel of zo uit? moet de ene dag heel vaak plassen en de andere heel weinig.. soms misselijk s ochtends en spugen.. en sinds een paar dagen zere tepels.. en heb zelf het gevoel dat mijn buik dikker word maar weet het niet zekker. heb een test gedaan 2 week na dat ik sex heb gehad.. maar die was negatief.. kan dat wel of moet ik wachten tot dat ik eigenlijk ongesteld moet worden? liefs.. xxx
hey Ik heb ook na ongeveer een anderhalf week twee week een test gedaan, was ook negatief.. en ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik ga het nog weer proberen de test, had gelezen dat je het pas na 19 dagen moet testen, stond op de bijsluiter.. Liefs x Oja check: Ben ik zwanger? (daar had ik dit ookal gezet
Heb ik ook, maar hoef niet te spugen en heb geen zere tepels. Test was vanmorgen negatief. Had gisteren mijn NOD.