hallo allemaal. ik ben altijd onregelmatig ong. Cyclus van 55/40/45/60 enz ik heb een app die mijn gemiddelde cyclus berekent. 2 maanden geleden zou mijn ovulatie volgens de app maandag zijn (nooit zeker natuurlijk) maar dinsdag kreeg ik erg veel rugpijn en afscheiding. Duurde een paar uur. Ik heb net gekeken op de app precies 14 dagen later werd ik ong. Vandaag heb ik weer rugpijn en meer afscheiding. Ik lees vaak dat sommige mensen hun eisprong voelen. Nu denk ik dat ik dat ook voel sinds 2 maanden. Kan dat of weet iemand anders wat het is? bedankt alvast
Ik denk ook dat dit je eisprong is. Zelf voel ik het altijd onder in mijn buik, ook veel dunne (rauw eiwit-achtige) afscheiding. En als je de vorige keer precies na twee weken ongi werd dan is het wel waarschijnlijk dat dit je eisprong zal zijn.... Dus hups, sleur je vnet mee naar de slaapkamer
Ik voel mijn eisprong ook altijd, een beetje als een beurs gevoel van binnen (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven). Klopt altijd als een bus, 14 dagen later ongesteld.