Hi meiden, ik probeer mijn dochter aan te melden voor de blijste baby van Nederland, maar krijg steeds een foutmelding als ik een foto heb geüpload: Er is een fout opgetreden toen de website https://www.blijstebaby.nl/member/upload-baby probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn geconfigureerd. Herkent iemand deze melding?
Hmm nee.. Ik had ook een foutmelding in het begin.. Maar de foto was te groot. Toen kleiner gemaakt en daarna lukte het. Je mag gewoon niet meedoen omdat ze weten dat je gaat winnen Hahahaha. (Solly)
vind het altijd zo jammer dat het zo nep is. er zijn altijd mensen met duizenden stemmen en dat zijn gewoon mensen die op 1 of andere manier het systeem kunnen omzeilen en zo veel stemmen hebben. heb het vorig jaar ook geprobeerd om mee te doen maar als ik al 1 keer per dag op mijn meisje probeerde te stemmen was ik meer dan een uur bezig. dus lijkt me stug dat anderen het dan duizenden keren kunnen
Nu kan je niet meer stemmen Er wordt gelood! Dus dat is wel beter! Zou het gewoon nog een x proberen..