Het ergste wat ik vind dat een vrouw kan doen .... Zo laag!!! Laat die jongen zelf een keuze maken!! Hij vertrouwd jou in je pilgebruik en jij maakt daar misbruik van. Tis dat ik je persoonlijk niet ken... Had ik het hem direct gemeld echt behoorlijk triest!!
Meid zo werkt het echt niet hoor! Dit gaat over een kind hoor niet over een pop! Hier moet je je leven lang voor zorgen! Dit beslis je niet zomaar ik je eentje. Dit moeten jullie samen willen. Of wil je alleen zwanger achter blijven als hij hier niet achter staat!!! Ik begrijp ergens wel dat je het heeeeel graag wil maar dit is niet de manier hoor. Dit is zooo fout. Jullie zijn nog zo jong en er zal wel een tijd komen dat jullie het beiden willen en dat zal het juiste moment zijn. Dit is echt smerig hem zoiets flikken. Echt not done!
En dat als pedagogisch medewerker. Nee sorry, inderdaad. Ik hoef niet op de inhoud van je bericht te reageren want ga hier niet aan meewerken. Word er echt heel boos van zelfs, bah. Wat ik wel tof van je vindt is dat je er eerlijk voor uit komt nu. Ik hoop dus wel voor je dat er iemand om die reden vergevingsgezinder is dan ik en je vragen beantwoordt.
Jeetje. Wat heftig. Snap wel dat je heel graag wilt, maar achter zo'n keuze moet je samen staan. En het is niet dat je vriend niet wil, hij wil wel, maar niet nu al. Alles op z'n tijd! Ik heb ook 2 jaar moeten wachten tot manlief er klaar voor was. Het was lastig, maar heb zijn keuze gerespecteerd. Dat is echt zo belangrijk in een relatie. Toen hij eenmaal aangaf er voor te willen gaan, was het gewoon goed. Stel dat je nu zwanger raakt, dan ga je de rest van je leven liegen? "Ondanks de pil toch zwanger geraakt"? Denk dat je heel snel eerlijk moet zijn tegen je vriend. En verder wens ik jullie veel geluk toe en hoop ik dat jullie snel samen voor een kindje zullen gaan.
Een kind krijgen in een relatie moeten beide het over eens zijn. Het is niet aan de een om te beslissen voor de ander. Is naar mijn mening geen gelijkwaardige relatie dan. Ik wil je adviseren om met je vriend te praten over je duidelijke wens en ook zijn wens daarin te respecteren.
Ach meisje toch! Rustig aan, die kleine komt wel. Lekker genieten met je vriend en breng het ter sprake. Je bent onmachtig want dit is een keuze van 2. Sterkte! Eerlijkheid duurt het langst
Het spijt me zeker.. Ik wou nu gewoon open kaart spelen, want zoals ik het gedaan had was echt niet goed.. Ik heb het tegen m'n vriend verteld.. Hij vond het erg jammer dat ik het zo gedaan heb.. Ik heb hem beloofd door te gaan met de pil... en pas te stoppen, als we er samen allebei achter staan! Mijn vraag alleen is: omdat ik het nu zo "gespeeld" heb, is het dan handig om weer verder te gaan met de pil? (Daarmee bedoel ik dan omdat ik vandaag dat slijmpropje met een beetje bloed gehad hebt of dat ergens op kan duiden)
Omdat ik in de kinderopvang werkte wist ik zeker dat ik geen kinderen wilde😂 (Terwijl 'mijn kindjes' allemaal schatjes zijn! Echt praat met je vriend! Je kunt in overleg deze maand even overslaan (en dan geen sex te hebben )
Wooow ik wist niet dat door mijn opmerking dit er achter weg zou komen. Voelde wel alsof er iets was vandaar de opmerking maar deze zag ik echt niet aankomen. Meis ik begrijp je wel maar dit is echt niet DE manier. Heb zelf ook vaak met de gedachte gespeeld, maar meer om te dromen over het zwanger zijn en het zo graag willen. Ik heb ook heel lang een enorme kinderwens gehad voor we er voor konden gaan. Ik denk zo'n 6 jaar. Alleen bij ons wilden we allebei wel maar was het het moment niet qua voorwaarden (huisje boompje beestje opleiding etc). Dus ik snap je echt wel. Vind het heel knap dat je zo eerlijk bent geweest hier. Dat kan ik echt waarderen. En ik hoop ook echt dat je dit bespreekbaar hebt gemaakt met je vriend. Want meis als je hierdoor zwanger raakt dan komt het echt wel een keertje uit dat je dit bewust hebt gedaan en het niet een foutje was van door de pil heen zwanger....En dan laat hij je misschien wel in de kou staan (ergens wel terecht vind ik dan, maar aan de andere kant je wilt samen spelen dus moet je ook samen voor de gevolgen staan). Maar dan is het vertrouwen onherstelbaar beschadigd. dat kwakje kan zijn dat er een eisprong op gang is gekomen omdat je maar 1 keer een pil hebt ingenomen en daarna niets meer....Wanneer die ei springt zal niemand weten. Is er een kans dat je hiervan zwanger gaat worden....ja dat kan, maar heel klein. Doorgaan met de pil op dit moment heeft weinig zin. Want je eisprong is al op gang gekomen door het zoveel vergeten van de pillen. Wat je kunt doen eventueel is een morning after pil innemen. Dat moet binnen 72 uur na de onveilige sex, maar het liefst zo snel mogelijk. Dan beperk je de kans op zwangerschap nog het meest, want zeg nou zelf....de herinnering aan het zwanger worden moet toch leuk zijn en niet achterbaks (want dat vind ik dit wel een beetje). Mocht je niets nemen dan adviseer ik om te wachten tot dat je ongesteld wordt en dan op de eerste dag van je ongesteldheid weer te beginnen met de pil... en tot die menstruatie geen seks of anders met condoom.......en dan niet stiekem gaatjes erin prikken he hihihi
Ik zou een kindje niet met leugens de wereld op willen zetten. Meid je bent nog zo jong en het komt echt wel goed. Maar blijf met je partner praten, dat is zo super belangrijk!! Van mij part stop je gewoon met de pil, maar vertel het je partner dan. Dan is het aan jouw partner om aan anticonceptie te denken als hij het nog niet zou willen. Mocht het anders een keer raak zijn, zou je altijd weten dat je kindje op de wereld is gekomen doordat je niet eerlijk bent geweest. Dat zou ik persoonlijk echt verschrikkelijk vinden. En ik denk dat je lichaam nu helemaal in de war is. Wel pil/geen pil. Ik denk dat je een mini ontrekkingsbloeding hebt gehad. Je moet nu aan je lichaam denken. Of wel aan de pil of niet. En speel open kaart. Ik vind het wel erg netjes van je dat je hier weer reageert. Iedereen gunt mekaar hier het beste, dat weet ik zeker.
Oh meis, ik waardeer je eerlijkheid!, stoer! Maar ga alsjeblieft niet met de pil knoeien, doet je lichaam echt niet goed. Blijf eerlijk met je vriend praten. Hij vertrouwd erop dat jij aan de pil bent, zorg dat hij je kan blijven vertrouwen. Lekker genieten van en met elkaar. Het is zoveel fijner om SAMEN met een kinderwens bezig te zijn. Succes!
Jullie hebben gelijk.. Inderdaad. Heb het mijn vriend ook verteld.. Zie eerdere bericht van mij.. Onttrekkingsbloeding denk ik niet nadat ik het gelezen heb op de mens-en-gezondheid site. Dat is 1 dag. Maar dit was zo miniscuul weinig, Een slijmbolletje met een beetje bloed erdoor, voor de rest helemaal niks! Nogmaals bedankt voor jullie reacties... Ga er echt wat mee doen meiden..
Zie een streepje maar weet dat dez test vaker deze streepjes geeft. Kan ook reageren op eisprong.Morgen nog keer testen of overmorgen. Wat als je nu zwanger blijkt te zijn? Wat zegt je vriend dan?
Zo een streepje had ik van de week ook op al mijn testen van kv 2v5 euro helaas gewoon ongesteld geworden. Mag ik je wel even zeggen dat je stom bezig bent? Ik ben van mijn 2e zoontje op zo een manier zwanger geraakt door te zeggen dat ik de pil slikte maar hem bewust vaak vergat omdat ik graag een 2e wou. Nu voed ik door die leugen 2 kinderen alleen op. Begrijp dat je graag een kind wilt denk echter ook aan de wensen van je partner en niet alleen aan jezelf.