Er is inmiddels genoeg gezegd. Ts, je hebt ballen Tof dat je zo open en eerlijk bent. Ik ben benieuwd naar je volgende testen..
Van het stoppen met de pil kun je ook verschijnselen krijgen, zou dus niet al te erg uitgaan van een zwangerschap. Maar ben zeker benieuwd, wanneer ga je een test doen?
Het liefste zo snel mogelijk! Maar mocht er wat zijn, zal dat nu nog niet zichtbaar zijn denk ik dan... Het allerbeste is op m'n NOD te testen.. Dus maandag. Maar of ik zo lang kan wachten?
Mijn god... Ik lees vandaag dit topic! Wat een nare reacties allemaal Ze zegt toch al een paar keer dat ze het inmiddels besproken heeft maar mensen blijven echt bizar reageren Nee slim niet... Maar dat heeft ze nu zelf ook wel door. Ik ben dan wel iets ouder maar kan me enerzijds heel goed voorstellen als jouw wens zo groot is en vriend twijfelt... Zou zelf nooit deze keuze maken maar iets meer respect hoor mensen!!! Nobody is perfect!
Oeefff wat een reacties... ok wat ts heeft gedaan is niet ok maar hey wie ben jij en wie ben ik om daarover te oordelen? Wij moeten het kindje straks niet opvoeden en verzorgen of wel? En buiten dat..ts heeft dit gedaan omdat haar kinderwens heel groot is en haar vriend ook wel een kindje wilt maar nu nog niet. Er zijn zat meiden die express zwanger raken in de hoop hun vent bij hun te kunnen houden nou sorry hoor maar dan begrijp ik ts beter dan meiden die om een andere reden zwanger worden.
De pil bewust niet nemen is niet 'm 'vergeten'. Vergeten doe je niet expres. Het is leugenachtig, gemeen, vals, onbetrouwbaar én onvolwassen. Je zal toch maar zo belazerd worden door je partner.
...en de reacties gaan ook gewoon door! Bizar... Maargoed.. Meid, je hebt mss niet helemaal de goede keuzes gemaakt maar vind t heel goed van je dat je er nu open over bent tegen je vriend. Dat hij nu weet wat je hebt gedaan. Volgens mij moet dat ook wel fijner voelen. Trek je niet al te veel aan van de soms bizarre reacties. Iedereen heeft een mening, ik vraag me soms alleen af of het altijd handig is deze mening zo direct op papier te zetten. Wie zijn wij om te oordelen en als een soort detective het forum af te gaan om al je berichten te checken als iemand puur om advies vraagt... Snap dat echt niet. Vind t zelf erg jammer om te lezen. Kracht van dit forum is juist dat iedereen zijn hart kan luchten, en dus ook mensen die misschien niet altijd de juiste keuzes maken. Ze vraagt om advies, niet om zulke reacties. Lijkt me nu wel duidelijk toch? Misschien moet je dit topic maar laten sluiten. Volgens mij word je hier niet veel wijzer en zeker niet blijer van.
Hilly1890, in plaats van nog een trap na te geven had je ook het hele verhaal kunnen lezen.... Word het een beetje zat.. Sorry meiden maar ik weet niet of ik hier nog kom...
Niks van aantrekken, zijn vaak dezelfde die daar plezier in lijken te beleven!!! (Extra trap nageven)
Je zit op een forum en dus kun je deze reacties verwachten. Goed ik vind het fijn dat het nu is uitgesproken,we maken allemaal wel foutjes... Ben benieuwd wat de definitieve uitslag is
Inprincipe als je echt klachten heb maak je hcg aan dus moet je positief testen. Wanneer was de eerste dag van je laatste ontrekkingsbloeding? En hoe heb je de strip vorige ronde geslikt. Als je toen in week 3 ook de pil niet hebt genomen is er wel kans dat er een eitje is gaan groeien.
Als je alleen de 27e onveilig sex hebt gehad en de vorige strip netjes hebt geslikt acht ik de kans klein dat je zwanger bent. Je zat dan zeg maar op cd 5/6/7? Want stel 27 dec onveilig sex en 3 jan eisprong is de kans wel erg klein dat zaad zoo lang overleefd.
T's laat je niet wegpesten ik vind heel sterk van je dat je er open voor uitgekomen bent die natrappers heb je helaas altijd ertussen zitten laat je er niet door gek maken en filter de dingen waar je wel wat aan heb uit en negeer de andere reacties hoe moeilijk dat ook kan zijn dat begrijp ik veel sterkte en s6 gewenst 😘
Ik snap dat mensen een mening blijven geven, maar vind het op een gegeven moment genoeg. Ze komen uit bij de laatste reacties die ze lezen en niet het begin... Maar goed.. Ik praat er nu niet meer over.. Mijn laatste eerste dag toen ik ongesteld was, was 22 December. Voor dat we onveilig vreeen (27e) de pil niet meer genomen, en erna dus ook niet... Ik vind het moeilijk om uit te rekenen waar ik nu zit. Ik hoor in ieder geval dan aankomende maandag weer ongesteld te worden. Dus 4 dagen voor NOD..