Zeer waarschijnlijk komen wij in aanmerking voor een IVF of ICSI behandeling. Nu mijn vraag aan jullie... Hoelang duurde het vanaf het moment dat je te horen gekregen had dat het IVF/ICSI ging worden totdat de behandeling daarwerkelijk begon. En wat was de reden voor de IVF/ICSI. Bij ons is het omdat mijn man een te slechte zaadkwaliteit heeft. Alvast bedankt Kleintjevoorons
hoi Kleintje, bij ons ging het heel heel snel... 19 december eerste intake, 16 jan begingesprek en we kunnen begin feb al beginnen met icsi.. maar het verschilt erg per ziekenhuis of kliniek of ze een wachttijd hebben...wij hadden totaal geen wachttijd maar er zijn ook ziekenhuizen of klinieken waar gewoon een paar maanden wachttijd is.. ik wil je heel veel succes wensen... groetjes vivian
Hier duurde het aardig lang. UMCG heeft nou eenmaal langere wachtlijsten. Zij werken ook samen met een aantal andere ziekenhuizen (dus grote aanvraag). Elmo
Hier duurt het ook lang! Ik loop bij het MCL Leeuwarden wat een samenwerkings verband met het UMCG heeft. De wachttijd is hier 6 maand Maar de helft is gelukkig al voorbij...
Jeetje 6 maanden is wel erg lang. Ik hoop dat het bij ons allemaal niet te lang gaat duren. Iig bedankt voor jullie reacties
Hoi, Wij zitten in het elisabeth in tilburg, daar is geen wachtlijst, maar het is een hele drukke fertiliteits kliniek, dus kunnen wij pas in februari/maart starten met de behandeling en wij heben in november gehoord dat het ivf wordt omdat mijn vriend traag zaad heeft. sterkte en succes!