dataverbruik internet mobiel

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

Even nieuwsgierig, hoeveel data verbruiken jullie per maand, en waar zit dat bij jullie in?? Veel social media, of echt veel downloaden of anders???

2. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb toevallig vandaag een app gedownload (android) die het voor me bijhoudt, maar bij mij voornamelijk nu.nl, rabobank, e-mail en hyves/facebook.
    ik ben heel erg benieuwd.

3. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Welke app heb je??? Sommige datatellers tellen ook Je gebruik via WiFi mee en Da's niet de bedoeling haha

4. tulip

tulip Niet meer actief

Ik, bb hoezo??

5. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Daar heb je ook speciale app's voor om dat bij te houden!!!

6. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ja maar ik wil het niet van mijzelf weten;) Ik ben benieuwd wat andere mensen verbruiken.:)

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    volgens mijn vodafone rekening op dit moment
    heb ik 14mb gebruikt van de 1024 die ik elke maand heb
    en heb toevallig deze maand 2 app's gedownload
    verder gebruik ik hem heel veel met pinnen en what'sapp en natuurlijk hyves facebook google enz enz
    de 1ste van de maand is mijn abbo ingegaan

8. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik kan t je eind volgende maand precies vertellen haha dan weet ik wat mn app te zeggen heeft haha Ik gebruik overigens heel veel hyves, Facebook, Twitter, zp en whatsapp!!! Daarbij beetje krantjes lezen en mailen... Nu heb ik mn telefoon wel thuis en op mn werk WiFi dus zoveel zal ik uiteindelijk niet gebruiken haha

9. tulip

tulip Niet meer actief

hebben jullie dan onbeperkt allemaal of hoeveel zit er in je abbo??

10. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik heb nog onbeperkt maar in november ga ik naar 1000 mb toe... Ik heb sinds 2 dagen mn teller aan staan en heb net zitten kijken, als ik zo blijf internetten haal ik een gemiddelde van 50mb... Is ook niet echt de moeite haha

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Weten jullie dat het forum relatief veel verbruikt? Omdat het geen speciale mobiele versie heeft?

12. tulip

tulip Niet meer actief

oke wist ik niet nee. Hoe weet je dat yukl, kun jij dat zo specifiek zien, want ik weet echt niet hoe dat werkt.

Ik heb dus ook een limiet van 1000 mb, maar kom daar bij lange niet aan, daarom ben ik heel benieuwd wat anderen verbruiken.

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Hoe heet die app? Wil het ook wel eens gaan bij houden. Zo het nu echt totaal niet weten.
    En ik zit me toch vaak met dat ding in mijn hand :):)

14. Maia

Maia Niet meer actief

hij heet data counter die ik heb en hij telt wat ik aan wifi gebruik en wat ik daarbuiten gebruik.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb er ook een app voor...
    die heet 3g watchdog.
    Deze waarschuwt je ook als je bijna door je 1000mb heen bent.
    Ik heb nu 21% verbruikt en hij schat dat als ik ditzelfde gebruik aanhoud dat ik dan 79% heb verbuikt aan het eind van de maand.

Nu moet ik zeggen dat ik deze maand ook wat youtube filmpjes heb gegeken...en dan gaat het ineens heel hard oplopen qua bites wat je verbruikt.
    Dit forum gebruikt inderdaad ook meer omdat er geen speciale mobiele site is.
    Ik heb overigens nu nog gewoon onbeperkt internet...maar vanaf 25 augustus heb ik ook een limiet van 1000mb.
    Vandaar dat ik alvast een beetje in de gaten houd wat ik verbruik.

16. linnepinneke

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik gebruik ook 3g watchdog! Erg makkelijke app voor android!!

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb geen idee... maar ik denk dat ik vooral via wifi gebruik maak van mijn dataverkeer dus dat telt niet voor je mobiele dataverbruik.
    Maar het eens bijhouden is wel beterder....

overigens zit mijn man heel veel op zijn mob te internetten en laatst kreeg hij pas voor het eerst zijn fair use waarschuwing. Die ligt bij zijn abo op 600 mb. Maar het eens bijhouden is geen gek idee...

18. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hoe heet die App dan die er is voor een BB, want ben eigenlijk zelf ook wel benieuwd.. gebruik namelijk mijn mobiel echt heel veel... twitter.. msn...pingen..whatsappen...hyves...buienradar... En dat eigenlijk de hele dag gewoon door!! Maar hier thuis staat wifi ook aan, dus dan gebruik ik ook gewoon ons vaste internet zeg maar!

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Vorige maand 299 MB verbruikt. Ik heb thuis geen WIFI.
    Ik zit de hele dag door met mijn telefoon op internet. Even snel nu.nl, FB, buienradar kijken! haha!

20. tulip

tulip Niet meer actief

das heel netjes dan.

Deel Deze Pagina