Hoi, Ik wil mijn echofoto's in een albumpje plakken, samen met buikfoto's e.d. Nu vroeg ik me af wat handiger is, de foto's erin plakken die ik van de echoscopist heb gehad of ze op echt fotopapier laten ontwikkelen.. Vervagen de echofoto's uiteindelijk? Groetjes Debby
Volgens mijn gyn vervagen ze uiteindelijk. Zij raadde dan ook aan om ze in te scannen, en dan opnieuw af te drukken...
Het zijn thermische prints die je krijgt, en je hebt vast wel eens een kassa bonnetje in de zon zien wegkleuren.. (of een parkeerkaartje) Hoe meer licht er op valt, hoe meer de inkt vervagen zal. Daar heb je in een boek niet HEEL snel last van, maar ik zou de gok niet nemen. Scan ze in en druk ze af op foto papaier en ze houden het al snel een jaar of 10 tot 25 uit (afhankelijk van printer en inkt) Maar omdat de kleine het vast leuk vind om ze daarna ook nog te bekijken, inscannen en door een fotozaak laten afdrukken Geen scanner? vraag dan de fotozaak of zij het voor je kunnen doen. Dat is meestal ook geen enkel probleem
Ik heb ze ingescand en af laten drukken, toen kwam het in bruintinten terug. Ik heb trouwens ook de originelen ingplakt hoor. In een boekje, dus er komt geen licht bij. Linda
Ik heb ze ook ingescaned maar ook koud gelamineerd. Met de nadruk op koud anders ben je alles kwijt....