Onze dochters zijn echt uit hun peuterkamertjes gegroeid en nu gaan we met ze op zoek naar een nieuw kamertje, voor allebei dus. Om ze niet van hot naar her te slepen wil ik vast een selectie maken van winkels (of internetsite's) waar we kunnen kijken. Onze oudste dochter houdt van echte 'prinsessen' kamers; een beetje brocante stijl. Onze andere dochter houdt meer van wat stoers, iets waar ze op kan klimmen. Een bed met een glijbaantje eraan vast bijvoorbeeld...Of een half-hoogslaper met een 'hut' onder het bed ofzo. Wie heeft er leuke ideeen waar we zouden kunnen gaan kijken?
www.bedden-online.nl heb ik gisteren nieuw bed besteld voor onze dochter met een tentje en glijbaa en toren erop. Vind het niet duur daar ook moet ik zeggen.
Winkels zou ik zo niet weten. Maar heb zelf ook al in gedachten als mn meisje groter is de brocante kant op te gaan. Lekker rommelmarkten afstruinen en marktplaats zelf meubeltjes op te kopen en op te knappen naar mijn(onze) zin.. Dan heb je wel de echte mooie ouderwetse brocante sfeer
Bopita heeft een nieuwe geweldig mooie doorgroei kamer in brocante styl zo mooi. Deze: Bopita : Romantic tiener
Weet niet waar je woont, maar Goodnight Kidzz in Cruquius (bij Haarlem) is een kinderbeddenspeciaalzaak met een grote showroom. daar staat ook o.a. een Flexa halfhoogslaper met tent en glijbaan opgesteld.