Noppies valt smal, maar niet zo zeer klein. Mijn dochter past een broekje maat 56 nu nog en ze is nu 66 cm.. En kan zelfs binnen noppies nog verschillen. Ik denk dat de gem baby wel in 50 past. Aangezien maat 56 vanaf 56 cm is? En niet veel baby's zijn 56 cm bij de geboorte of is dit geen logica en verwacht je een groter kindje zit je met 56 altijd goed denk ik
Ik zou maat 56 kopen. Zeker bij Noppies. Denk dat een groot kindje het misschien zelfs niet eens goed past...het zat bij onze dochter van net geen 3500 gram en 50 cm in ieder geval heel mooi. (Bij de oudste zat maat 56 van andere merken al prima, die was wat groter. )
misschien eerst maar even wachten op de groei echo,.. dan weten we hoe groot ze ongeveer geschat wordt. De eerste (8 dagen over tijd) was 8,5 pond en 55 cm, dus wel een grote. Als ik van hem uit ga past maatje 50 waarschijnlijk niet van noppies. Weinig paste hem toen in maatje 50.
Mijn zoon z'n eerste setje was van noppies maat 50. Hij is geboren met 40+5 en woog 4160 gram en was 51 cm . Hij heeft het pakje nog een paar weken aangehad.
Dit was trouwens het eerste pakje van mn dochter. Ze woog bij de geboorte 3050 (49cm)gram. Toen zat het mooi en nu ze rond de 3550 gram weegt zit het nog steeds mooi!
Ik vind dit pakje (in de jongensvariant) helemaal niet zo klein vallen. Ik heb het zowel in 44 als 50 gehad, Maatje 44 past hij nu sinds deze week eigenlijk net niet meer, 50 is nog wel ruim. Mijn zoontje weegt nu zo'n 3400 gram.