Hi, Ik meende een tijdje terug in de lounge een onderwerp gezien te hebben van iemand wiens partner a.l.s. had, ik kan deze alleen met de zoekfunctie niet vinden... Weet iemand nog wanneer dit was of het onderwerp linken? Bedankt! Meril
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/374696-dinsdagmiddag-de-uitslag.html Deze? Anders even tussen de andere topics van Nessy zoeken!
Mijn man en 3 van onze kinderen hebben het gen voor ALS en aangezien het autosomaal dominant overerfbaar is zullen ze het volgens het AMC ook krijgen.Had je een vraag erover?
Ik heb geen vraag, wil je wel heel veel kracht wensen. Ik heb een vriend verloren aan deze verschrikkelijke ziekte. Hij was slechts 41 jaar en heeft gekozen voor euthanasie.
Nessy wat verwchrikkelijk. Een vriend van ons heeft het ook en het si een verschrikkelijke ziekte Veel sterkte
Hi, Ik heb een tijdje geleden inderdaad jouw bericht gelezen, wat verschrikkelijk!! Begrijp ik het goed uit jouw laatste blog dat het zich op dit moment nog niet heeft geopenbaard maar dat dat dus gegarandeerd gaat gebeuren? Die onzekerheid lijkt me echt vreselijk... Ik weet sinds deze week dat mijn vader het heeft, daarom ben ik me op allerlei manieren aan het inlezen...heb intussen ook al de weg naar een ander forum gevonden (waar ik jou ook tegenkwam). Enjoy life meid! X
Zo heftig nieuws van je vader! Kan me voorstellen dat er nu enorm veel vragen op je af komen. Mijn man heeft een verwante aandoening; PSMA.