Ik ben gestopt met de pil en ben toen ongi geworden daarna 2x een cyclus van 28 dagen maar afgelopen maand was ik 8 dagen overtijd een test gedaan enz was niet zwanger en werd toen ook ongi. Nu is mijn vraag moet ik nu een eisprong uitrekeningen van 28 dagen of 35/36? Beetje moeilijk zo maar misschien weet iemand het. gr
Hoi hoi! Wat lastig he, dat je dan ineens later ongesteld wordt! Voor zover ik hier gelezen heb, is het het verstandigst om de langste cyclus aan te houden. Daarnaast kun je misschien je "vruchtbare slijm" of afscheiding in de gaten houden en eventuele buikpijntjes die kunnen duiden op een eisprong... Hmm, volgens mij weet je nu nog niet zoveel meer, sorry! In ieder geval heel veel succes! Liefs Chris
Kijk eens bij de vruchtbaarheidscalculator. Kun jeje laatste drie mantruatie datums doorgeven en wordt alles zo voor je uitgerekend! Die tip heb ik ook ooit eems gekregen en daar ben ik heeel blij mee! Dus nu ook voor jou deze tip! Succes! Dikke kus Swiggy
super bedankt ik ga het zeker even proberen en ja ik denk dat we gewoon voldoende moeten klussen hihi