Hallo, Na afgelopen half jaar 2 miskramen gehad te hebben zijn nu nu weer zwanger. Heel pril nog (gisteren 4 weken) maar wel een duidelijke streep op de test! Vanzelfsprekend zijn wij natuurlijk heel blij maar ook angstig door de 2 miskramen. Over 2 weken mag ik voor het eerst een echo laten maken dus ik hoop dat ze dan in ieder geval kunnen zien of het goed in mijn baarmoeder zit. Hier was met mijn 2e miskraam nogal wat verwarring over. Het is misschien nog wat te vroeg om een hartje te zien maar dat komt later dan wel weer. Zijn er meer die dit mee hebben gemaakt en nu weer zwanger zijn. Misschien helpt het om ervaringen/onzekerheden te delen. Groetjes, Dora
Hallo Dora, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me je mengeling van gevoelens goed voorstellen. Blij, maar ook bang voor herhaling. Kom eens kijken bij het topic zwanger na miskraam. Daar zitten alleen maar meiden die na een miskraam weer zwanger zijn. De een is nog maar net zwanger, de ander al weer bijna 30 weken.