weet iemand hoe het kan dat je waarde van het amh kan verschillen per meting? ik heb 3x amh laten prikken in een paar jaar tijd. de 1e x in 2010 toen was hij niet meetbaar. de 2e keer 2012 en toen was die 0,5 en nu een paar weken terug en daar kwam net de digitale uitslag van binnen en dat was 0,9. ik had laten prikken dit keer omdat we nu echt de verdenking hadden dat ik in de overgang zou zitten, omdat ik al sinds december geen menstruatie meer heb gehad. maar nu is mijn amh dit keer zelfs hoger dan de vorige keer ( ik verwachtte juist minder) mijn fsh en oestradiol zijn ook geprikt en daarvan waren de waardes het volgende: Component Follikel Stimulerend Hormoon Standaardbereik 3.3-19 (foll); 5.2-29 (mid); 1.8-15 (lut); 37-140 (postm) E/ l Uw waarde 14 Component Oestradiol Standaardbereik 100-1300 (foll); 350-1800 (mid); 220-1000 (lut); per rijpe f pmol/l Uw waarde 310 Iemand een idee? ik snap er niks meer van en wordt pas de 10 de april door de arts gebeld met uitleg
Mijn lage AMH (0,10) is nooit gestegen (helaas) Wat ik wel weet is dat het verschil maakt wat de uitslag van de waarde zal zijn als het geprikt wordt in verschillende ziekenhuizen (bv in Duitsland of Nederland) Sterkte!