36 week nog een stuit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai

ik ben vandaag 36 weken

vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en ja hoor
    ze ligt nog steeds in een stuit hooft omhoog en kont beneden
    draaien wil hij niet vanwegen mijn voor geschiedenis
    tja gewoon bevallen zie ik ook niet zitten zo hoor
    dus kies ik voor de keizersnee maar hoeveel kans bestaat er nog dat ze draait?
    wie kan mijn helpen wie heeft dit ook meegemaakt

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Geen ervaring mee maar ik kan me wel voorstellen dat je hier goed van baalt! Ik weet dat ze tot week 37, volgens mij dan hoor, de kans hebben te draaien..

Ik hoop het voor je meid! Sterkte

3. Niet meer actief

jeannet; Ik heb ook een stuitligging. Het zou kunnen dat het nog draait, maar ik zou er niet teveel op hopen. Ze krijgen minder ruimte. Ook weet ik niet of het al ingedaald is, maar bij mij is dat wel het gevaal nu wordt het morgen met de keizersnee gehaald.

Er zijn 2 topic hierover. de een keizersnee is geopend door Assepoester en de adere is stuitligging/keizersnee en die is geopend door Jingels.

Misschien heb je er wat aan.

Veel sterkte.

Liefs Nathasja

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bij een vriendin van mij is de kleine in de 37e week gedraaid. Voelde als een aardverschuiving.

Weet niet of het waar is, maar ik heb gehoord dat als de kleine nog niet is ingedaald dat je op je handen en knieen moet gaan zitten en je bovenlijf naar de grond moet laten zakken. Zo even blijven zitten en dit een aantal keer epr dag herhalen.
    Schijnt iets met zwaarte kracht te maken te hebben. Of je kleine teen masseren.

Zal niet bij iedereen helpen, maar valt altijd te proberen toch?

Hoop voor je dat de kleine zal draaien..

Britt

Deel Deze Pagina