weet iemand hoe het zit?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door NookY, 27 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    hai ik ben 13mei gestopt met de pil....was toen nog ongesteld door dat ik met de pil stopte,Maar loop nu al vanaf 20mei te testen met ovaluatie test maar hij geeft elke kaar aan dat het negatief is weeet iemand hoe het kan heb 1dag gehad toen was 2e streepje lichtelijk zichtbaar maar volgende dag weer negatief.......hoe kan dat?

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik zou eerst je 1e ongi afwachten.Je bent nu gelijk na je ontrekkingsbloeding begonnen,maar dat is te snel.

Even geduld dus nog;)

Succes.

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hier sluit ik mij bij aan:)

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik sluit me hierbij aan. En daarbij, je bent 13 mei gestopt met de pil. Ik weet niet wanneer je onttrekkingsbloeding gebon, maar dat zal (gok ik) rond 15 mei geweest zijn. Als je een "normale" cylus hebt van 28 dagen duurt het ong. 14 dagen tot ei. Dit betekent dan niet eerde dan de 29ste...

5. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik sluit mij aan bij wat er al is gezegd

6. jose25

jose25 Actief lid

2 jan 2010
    120
    0
    0
    doktersassistente
    den helder
    hoi
    ik sluit me helemaal aan met hier boven, je moet eerst je eerste menstruatie afwachten je pil moet wel uit je lichaam verwerkt worden en idd je weet niet hoelang je cyclus is, ik ben nu in ronde 9 bezig en heb deze maand een super lange cyclus en dan is je eisprong ook veel later.

succes

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nog even geduld meid! Ergens deze dagen zal je eitje wel komen al kan het door invloed van de pil die je hebt geslikt ook nog wel even duren.
    Gemiddeld is de cyclus van een vrouw 28 dagen met op dag 14 haar eisprong, en dan 14 dagen daarna (na een luteale fase van 14 dagen) komt de menstruatie. De meeste vrouwen hebben een cyclus die langer of korter is dan dat, en ook de dag van de eisprong kan verschillen. Mijn luteale fase is bijvoorbeeld maar 9 dagen.

Met andere woorden, geef je lijf even de tijd.

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)

Thnx en ik wacht rustig af:)

Deel Deze Pagina