Hallo allemaal! Het is eindelijk zover; ik mag een nieuw wagentje gaan uitzoeken! Joepie!!! We hebben niet heel erg ruim budget, maar het is allicht beter dan de auto die ik nu heb, haha. Ik wil zelf eigenlijk een nieuwere Suzuki Swift, maar mijn man vindt de prijs van de tweedehandjes nog niet zo heel geweldig. Natuurlijk ga ik wel een beetje zeuren, maar mocht het niet helpen, heeft er iemand nog andere tips?? Ik wil een auto die: -redelijk nieuw is -4/5 deurs is -klein is -tot ongeveer een prijs van 6.000 euro gaat..
oh die zijn inderdaad best leuk en betaalbaar!! Heb je er zelf toevallig een? Ervaringen? Ik zat ook naar de Opel Corsa te kijken. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb er geen 1. Ik heb zelf jaren een 106 gehad, ijzersterke auto, bijna nooit iets mee geweest! Ding heeft van alles vervoerd ( incl vogelkooi met de klep los met -10 ) en heeft de heel NL gezien. Opel corsa ben ik zelf niet zo'n fan van. Mijn schoonma had er 1 en vond het maar niks. Ze heeft er ook veel pech mee gehad ( kan toeval zijn!) Heel veel succes met het uitzoeken van een leuke auto! Voor het budget van 6000 euro vind je vast iets leuks! ( wij hebben nu een alfa romeo)
peugeot 107 5 deurs! heb hem pas nieuw gekocht voor geloof ik 8000 met inruil van een crysler... dus als je nog een goeie auto hebt om in te ruilen krijg je zo 3000 van de prijs af.... is een klein autootje, erg zuinig, en geen belasting!
206, super auto. Rijdt heerlijk. Moesten/wouden hem inruilen omdat we vaak met volwassenen weg gaan en dan is ie te klein. Nooit geen problemen mee gehad. Kunnen makkelijk nog 2 autostoeltjes in. Niet heel veel kofferbakruimte, dus geen gezinssuto. onderhoud is niet duur. redelijk goedkope onderdelen. Wegenbelasting gellof ik 70 euro per kwartaal.
Misschien een Volkswagen? Polo of een Golfje? Ben wel voor Duitse wagens. Voorbeeld; Marktplaats.nl > Volkswagen Golf 2.0 TDI 125KW 2008 Blauw - Auto's - Volkswagen Marktplaats.nl > Volkswagen Polo 1.4 Tdi 69pk 3drs. Turijn (bj 2006) - Auto's - Volkswagen Of zoiets als dit? Marktplaats.nl > Chevrolet Matiz 0.8 november 2006 Zwart Type Pure - Auto's - Chevrolet
Ford Focus, beste auto in zijn klasse volgens de consumentenbond! Ik heb er nog wel 1 voor je in de aanbieding......
Ik heb nu een coupe 2 deurs (naja 3 met achterbak) maar het is een gehannes van jewelste... Nu met de 2 hondjes al! iedereen stoot zn hoofd wel een keer bij het uitstappen dus voor mij geen 2 of 3 deurs meer Trouwens die daihatsu cuore dan? mijn eerste auto en die was echt super...
Ok, iets boven je budget, maar zeker het informeren waard: Lijst van BPM-vrije auto's 2010 | Auto Zonder BPM.com BPM vrije auto's. Zuinige auto's, wegenbelastingvrij!!!!!!