Hoi hoi, Ik heb deze maand ( 12 maart ) mijn koper spiraaltje laten verwijderen. Aangezien er geen hormonen in zaten zei iemand mij dat ik gewoon kon doorgaan met het doortellen van mijn cyclus om te weten wanneer ik ongesteld zou worden. De dag dat ik dus ongesteld moest worden was afgelopen vrijdag ( 20 maart ) maar ik ben helemaal niet ongesteld geworden!! Dinsdag dus naar de dokter geweest voor een test te doen maar die was negatief, logisch eigenlijk ook want al zou ik zwanger zijn zou het nog veelste vroeg zijn geweest. De assistente zei me ook dat ik moest tellen vanaf de verwijdering van de spiraal maar dit is toch alleen bij de mirena spiraal? Omdat daar hormonen in zitten? Inmiddels is het alweer 2 weken verder, het lijkt juist wel of ik symtomen heb zoals mijn darmen die vollop bezig zijn, duizelig, misselijk. Maar ik ben ook ziek geweest , keelontsteking, dus het zou eventueel ook van de tabletten kunnen komen.....??!? Inmiddel ben ik gestopt met de tabletten en heb al 2 dagen last van duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid, nog steeds mijn darmen , mijn borsten doen pijn en heb ook buikpijn , niet constant soms even pijn en daarna is het weg. Het kan natuurlijk ook ongesteldheid zijn maar zou het toch mogelijk zijn dat dit een beginnende zwangerschap is? Wat denken jullie? En zo ja wanneer zou ik dan een nieuwe test kunnen doen? Liefss Denise
Als jij op 20 maart je nod had en op 23 maart hebt getest was je zeker niet te vroeg hoor. Je was toen 3 dagen overtijd (de meeste vrouwen op dit forum testen al 4 dagen voor de nod). Ik zou nog even een weekje wachten en dan weer testen. Het kan zijn dat je hormoonhuishouding van slag is door de medicijnen die je genomen hebt Succes.
Oke hopen dan maar Ik weet namelijk ook echt niet vanaf wanneer ik nu moet gaan tellen, de ene zegt dat en de ander weer iets heel anders. Echt verwarrend! Op de een of andere manier ben ik ook bang ineens niet meer vruchtbaar te zijn, of mijn vriend! Alhoewel we alle 2 nog jong zijn. (21 en 25) We hebben jaar geleden al hele tijd sex gehad zonder condoom of zo en toen werd ik ook maar niet zwanger!
Ik heb een brief van de huisarts meegekregen om bloed te laten prikken en via die weg een eventuele zwangerschap te kunnen zien. Ik ben erg duizelig laatste paar dagen en heb ook wel beetje rare buikpijn. Het voel zoals mentruatie pijn maar niet precies dat, kan het niet goed uitleggen maar soms heb ik pijn of steekjes maar na paar sec is het weg. Ben beniewd maandag!
Goed dat je toch terug naar de huisarts bent gegaan! Hopelijk komt er maandag duidelijkheid en eventueel wel positief nieuws Even een vraagje terzijde, toen jullie jaren terug 'onveilige' seks hadden, nam je dan ook de pil niet? Of hadden jullie toen ook al plannen voor een kindje?
Nee toen slikte ik niks van pil. Ik ben gestopt met de pil al jaren geleden (denk nu ongeveer 4 jaar?) en ben erna vrijwel snel (onverwachts) zwanger geworden van mijn zoontje.