wanneer eerste echo?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door poppie2, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    hallo,

ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger, maar ik heb absoluut niet het gevoel dat ik zwanger ben! (het is dat de test zegt dat ik zwanger ben).

ik ben nog niet naar de ha of naar de vk geweest, maar kan je als je wil een echo eerder krijgen?
    ik geloof pas als ik zwanger ben als ik het 'zie'

alvast bedankt voor de reacties!

2. Niet meer actief

ik had een medische indicatie en net als de vorige keer kan ik gewoon terecht zodra ik en aprak heb,de eerste keer was ik 5 weken in verwachting toen ik een nwendige echo kreeg,ik zou t gewoon eens vragen als ik jou was

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ivm medische indicatie krijg ik hem rond de 7 weken. Dit is dan wel inwendig inderdaad.
    mirandakloppie: was er bij jou met 5 weken ook al hartactiviteit te zien?

Gr. nannie

4. Niet meer actief

nee met 5 weken zagen we alleen een vruchtzakje meer niet,met 9 weken kreeg ik een tweede inwendige echo en toen zagen we een hartje kloppen

5. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik kreeg hem bij nadat ik getest had of ik zwanger was of niet dus ik ben gelijk naar de ha gegaan en kreeg een dag daarop een echo en was toen al 10 weken en 4 dagen zwanger dus was wel ff schrikken maar wel leuk en al heel goed zichtbaar .. maar toch denken we en ook de verloskundige dat ik verder ben maar daar komen we 13 november achter

x

6. Niet meer actief

dat zou ook nog kunne ja maar ik ben dus niet gek dat ik wat denk te voelen?

7. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    hoihoi,

ik krijg hem 21 nov..
    ben dan 7w5dgn, ook ik op med.ind.,

xxx

8. Niet meer actief

Ik kreeg de eerste echo met 6 weken, was een termijn-echo, omdat ze niet zeker wisten hoe ver ik al was. En daar zagen we het hartje kloppen.

Ik heb de echo in het album staan :)

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dat gevoel hebben veel denk ik wel. Je voelt nog niks, je hebt alleen een pos test. Nou, dat zegt wel genoeg hoor. Gewoon nog ff wachten totdat je een eerste echo krijgt. Je kunt alvast een afspraak maken met de vk voor een intakegesprek. Van haar krijg je dan het telnr. om een echo te laten maken. Ik kreeg hem met 10 weken. Bij mij kwamen de traantjes toen wel even, want daar zagen we onze beeb. :D

10. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb ook een medische indicatie. Ik had mijn eerste echo met 4 weken en 5 dagen, ze dachten dat ik toen al 6 weken en 5 dagen zwanger was. Bij mij was er toen ook alleen nog maar een vruchtzakje te zien. Twee weken later, dus toen was ik 6 weken en 5 dagen zwanger, was er een kloppend hartje te zien!

11. RomyHennie

14 okt 2007
    65
    0
    0
    verzorgende
    utrecht
    Als je zegt dat je niet weet hoe lang je zwanger bent, krijg je een termijn echo om te bepalen hoe ver je bent. isschien kun je dat proberen...

12. Niet meer actief

Idd, hebben wij ook gedaan, maar we wisten het ook echt niet.
    Zelfs de ass van de ha wist het niet zeker.

We hebben 2x een termijn-echo gehad.

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik krijg de eerste echo 3 dec, dan ben ik negen weken!

14. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik kreeg een termijn echo met 8 weken omdat ik niet wist hoe ver ik zwanger was.... Maar daarmee verviel die van 12 weken en dat was wel balen.

Deel Deze Pagina