Wie weet wat Mutsy voor dekbedovertrekjes bij hun kinderwagens doen? eerst kreeg ik een kaal dekbedje bij mijn wagen, bij de winkel zouden ze regelen dat ik alsnog een dekbedovertrekje zou krijgen omdat deze erbij hoort te zitten. Nu heb ik een dekbedovertrekje gekregen, maar in een hele rare kleur.. (gelig) hoort dit wel? Meestal zie je bij kinderwagens een bijpassend kleurtje dekbed namelijk.. ik heb de mutsy evo gekocht in navy blue
Welke kleur heeft de binnenkant van de kap. bij mij is de binnenkant lichgrijs en ook het dekbedovertrekje is licht grijs.
Slordig dat je een rare kleur hebt gekregen, daar zou ik wel wat van zeggen. Die kinderwagen is duur genoeg. Maar wil je dat dekbedje echt gaan gebruiken? Dekbedjes worden afgeraden ivm wiegendood. Natuurlijk is die kans al superklein, maar hoe kleiner, hoe beter. Wij hebben een wiegdekentje voor in de kinderwagen (Mutsy Slider). Het dekbedje, wat ik er ook niet bij kreeg, ben ik niet eens achteraan gegaan.
wij hebben in februari 2011 onze mutsy transporter gekocht en daar zat idd ook een gelig dekbedovertrekje bij (net alsof ie helemaal verrookt was!!) volgens mij is dat hun standaard kleur.....
Wij hebben een paarse mutsy transporter en het dekbedovertrekje is licht grijs. Dezelfde kleur als de binnenkant van de kap!
Ook hier dezelfde grijze kleur als de binnenkant van de kinderwagen! Is die ook gelig misschien? Sommige kleuren hebben namelijk zo'n kleur aan de binnenkant...
Dekbedje in de kinderwagen mag je gewoon gebruiken. Je mag je kindje niet zonder toezicht onder een dekbedje leggen maar tijdens het wandelen of een dutje in de woonkamer kan je het gewoon gebruiken omdat je dan bij je kindje bent. Maar dus niet geschikt voor zonder toezicht te slapen.
Wij hebben ook een mutsy en het overtrek is dezelfde kleur als de binnekant van de wagenbak.....dus grijs.