Er zijn vast al meer onderwerpen maar ik kan ze niet vinden. Ik heb een Opel Corsa uit 2001, een 5 deurs. Nou vraag ik me af hoe jullie dat doen met kleinere autos en een wandelwagen. Past die er gewoon in of moet je hem op de zijkant in de kofferbak plaatsen(met hoedeplank eraf)? Adviezen zijn welkom!!
Wij hebben nu ook nog een kleine auto. Het hoedenplankje hebben wij er inderdaad uitgehaald in verband met de kinderwagen. De wagen gaat er op zijn zij in. Ik vind het goed te doen, maar nu de tweede op komst is krijgen wij over een paar maanden toch een grotere auto.
Ik rijd een c1 en met veel pas en meetwerk kan hij in mijn kofferbak(je). Maar om eerlijk te zijn, ik heb een kleed op de achterbank en daar zet/leg ik hem op.. Scheelt me veel tijd met prutsen..
Hier straks een 107. Bij onze oudste hadden we een station maar momenteel is dat voor ons financieel gewoon te duur. Kan een 107 leasen. Hier gaat de baby straks in een draagdoek of Bondolino. Dochter zo nodig in Quinny Zapp buggy. Met 2 kindjes kan ik geen reiswieg kwijt op de achterbank dus ga ook niet kijken voor een andere kinderwagen.
Een 5 deurs corsa heeft toch plek genoeg! Ik heb een toyota yaris. Ik heb de hoedenplank eruit en zet de wagen er op z'n zij in, uiteraard wel opgeklapt
Wij hebben een chevrolet matiz, die is dus nog kleiner. De bugaboo pas prima in de kofferbak, en dan past de hoedenplank er ook nog op.
Wij hebben een Toyota Aygo en een Peugeot 107, allebei piepklein. De wagen past op zijn kant in de kofferbak (hoedenplank er inderdaad uitgehaald), als ik 1 wiel er af haal. Even passen en meten, maar het lukt wel, dus jouw Corsa moet geen probleem zijn, die is weer een stukkie groter.
In onze corsa van 2002 past het onderstel van de easywalker, maar volgens mij moest er dan wel een wiel (of twee) worden verwijderd. Enneh, de bak konden we alleen maar kwijt op de achterbank. Overdwars, in de gordels. Dus we hadden die eigenlijk altijd in mijn iets grotere auto.
in mijn twingo past makkelijk de kinderwagen. scheelt dat de bank naar voren kan maar dan past de mc niet meer in de gordel. zijn zelfs met mn autotje een week op vakantie geweest + alle bagage. (wagen, tummytub etc.) gaat prima met een klein autotje! nu hebben we sinds een week de skoda fabia combi is wel lekker hoor! ff wat meer ruimte maar rijd toch liever in mn twingotje!
Ik heb n golf, maar dat is denk ik al weer iets groter dan n corsa... Ik kan er n quinny buzz en zapp in kwijt, hoedenplank er op. Ook de wiegenbak erin...
Wij hadden een Opel Corsa (nog iets ouder), maar dat was wel zeuren met wandelwagen en wandelwagenbak. Van de wagen (Mutsy Transporter 4 wiels) kon wel plat erin, maar dan moesten er wel 2 wielen af. Hoedenplank eruit en wagenbak erop.
wij hebben als 2de auto een suzuki alto waarvan ik 1 kant van de bank naar beneden kan klappen en ik de kinderwagen en bak neer kan leggen, daarnaast kunnen de hondjes zitten als ik met ze wegga en de maxicosi gaat in de easybase voorin de auto. mijn Joolz past trouwens ook wel in de kofferbak maar omdat ik daar van die steunders heb zitten van de hoedenplank zou ik die eruit moeten halen anders past het niet.
heb ook een Corsa, tweedeurs zelfs! past prima, alleen de kinderwagenbak niet, en er moeten twee wielen af, maar das niet zoveel gedoe
Ik rijd een suzuki alto, oud model. Ik bedoel, als je het over kleine auto's hebt maar onze mutsy transporter pas achterin! Rechtop en zonder hoedenplank. Alleen de reiswieg past niet, maar met 1 kindje zou hij op de achterbank kunnen.
Wij hebben een fiat punto en een ford ka-atje Maar nu nummer 2 op komst is gaan we ze inruilen voor een stationwagon. Nu passen we er krap in als we op vakantie gaan of een dagje weg. Als we niets mee hoeven nemen dan zou het wel gaan 2 kids op de achterbank. Maar ons zoontje kan nog niet ver lopen en heeft een buggy, en straks de baby met alles wat je nodig hebt.. We gingen in feb op vakantie, nou we zaten gewoon opgepropt in die auto, zoontje zag je amper zitten. Kon geen baby meer bij. Vandaar onze keuze om voor een grotere auto te gaan. Mijn man heeft besloten om met het openbaar vervoer te gaan reizen, dus hebben we aan 1 auto genoeg.
Fijn om te lezen dat er een wagen in de Aygo past, ik heb er namelijk ook 1. Gelukkig heeft mijn vriend een grotere auto, dus het is vooral van belang als ik alleen met de kleine weg wil.
ik heb een toyota aygo en m'n quinny buzz past op z''n zij in de achterbak. 1 wiel eraf en de hoedenplank past erop. maar dat vindt ik toch maar een onding en totaal overbodig dus die staat in de berging.
Ik heb een klein oud fordje ka. En hier gaat hij inderdaad op de zijkant, en met 1 wiel eraf achterin. Wel de hoedeplank eraf. Hij kan er eventueel wel plat in, met beide wielen eraf. Maar dat is zo een gepas en gemeet, daar begin ik niet meer aan. Ik ben nu trouwens al over naar een buggy, de quinny zap extra, en die is zo klein en licht, dat si een stuk makkelijker.