Weet iemand mij iets te vertellen over een echoscopie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Iwish, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja hij is niet groot, en ik heb er echt geen pijnlijke ervaring mee. juist geen pijn gevoeld. ze brengen hem in en kijken wat. er zit zoveel glijmiddel op dat je gewoon niks voelt. maar ik begrijp je angst wel. als je niet weet wat er gaan gebueren. ik zoek ook alles eerst op voor het bezoekje aan de gyn. ben je toch meer gerust gesteld vind ik!
    succes ermee meid!
     
  2. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Oh wat super! Wij zitten nog maar in het beginstadium van het ziekenhuis. Ik ovuleer als het goed is gewoon op een normale manier alleen wel onregelmatig. De gyn wilde graag de ontwikkeling van de eicel zien dus vandaag de echo. Wel spannend hoor.

    Ik heb de laatste twee dagen steeds van die conflicten met mezelf over of ik nu wel of niet zwanger ben..zo van...het kan...maar het zal wel niet...voel ik nu menstruatiepijn....of zijn het mijn darmen...mijn borsten zijn helemaal net gevoelig...ik wordt vast ongesteld...ik met helemaal niks...ben ook niet supermoe...maar ja...ben ook nog steeds niet ongi.
    :)

    Echt om gestoord van te worden!

    Maar ik vind veel steun hier...dus das erg fijn.

    xxx
     
  3. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    @sannnniee Ja ik ben wel blij dat ik het apparaatje gezien heb hoor. Maar ik ben echt enorm bang voor pijn daar beneden. Mijn man ik hebben ook geen samenleving zeg maar. Wij insemineren sperma met een spuitje. Dit gaat prima. De ene keer moeilijker dan de andere keer. Ik ben ook een tijdje naar een bekkenbodemfysio geweest maar dat werd me allemaal een beetje teveel op dat moment. Ik zat toen ook net met een schildklier die te traag werkt enzo. En ik wil zo graag een kindje dat ik het geduld niet heb om daar eerst mee bezig te gaan. Mijn man en ik hebben op deze manier ook enorm veel plezier en we hebben alles over voor een klein wondertje.
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    iwish je heb een pb
     
  5. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Jij nu ook ;)
     

Deel Deze Pagina