Zwanger, of toch niet?

Discussion in 'Zwanger worden' started by WanneBeMommy, Nov 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Hopelijk hebben jullie hier wat ervaring mee, want op internet kan ik vrij weinig vinden.

5 november, eisprong gehad (100% zeker)
    19 november, negatieve test
    22 november, negatieve test
    24 november, heel licht bloedverlies
    25 november, nog steeds heel licht bloedverlies

Kan ik nog steeds zwanger zijn, of moet ik toch maar gaan accepteren dat ik echt niet zwanger ben? Heb wel op internet gelezen dat de periode tussen je eisprong en het moment dat je menstruatie begint tussen de 10 en 16 dagen is. En daar ben ik al ver overheen. Maar daarintegen heb ik natuurlijk wel 2 negatieve testen al. Had ook verwacht toen dat lichte bloedverlies begon dat het wel door zou zetten, maar op dit moment wil het nog steeds niet. Over deze hele dag ben ik misschien 3 druppels bloed verloren. Dus dat is wel heel erg weinig.

Iemand een idee??

2. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

Sep 16, 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben je misschien gestopt met ac en ben je nog aan het ontpillen of.....?

3. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ik heb geen idee wat ac is. Maar ik ben al bijna 2 jaar van de prikpil af. Toen het niet lukte om zwanger te worden zijn we naar de gyn geweest, en daar hebben we toen clomid mee gekregen. De gyn heeft ook geconstateerd dat ik 5 nov mijn eisprong had. Dus dat kan het niet zijn.

4. onzekerheid

onzekerheid Actief lid

Sep 16, 2012
    191
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmmm... dan houdt het voor mij ook op...
    AC=anticonceptie....

Ik heb werkelijk geen idee, en ik zou adviseren om over 2 dagen nogmaals een test te doen, omdat HcG zich verdubbelt om de 2 dagen.

Ik duim voor een positieve test!!!

5. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    dankjewel voor je reactie in ieder geval!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je zit nu 2 weken na je ei.....het kan dat je ei er iets langer over heeft gedaan om zich in te nestelen dus er is nog wel,kans hoor....

7. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Dus er is toch nog hoop.. Ik denk dat ik morgen maar even afwacht, en sowieso de gyn even ga bellen. Want als ik niet zwanger was moest ik op de eerste dag van mijn ongi de gyn weer bellen om een nieuwe afspraak te maken voor de volgende ronde.
    (heb nl pcos, dus niet van mezelf een eisprong)

Maar even kijken wat die zegt, en dan dinsdag nog een test doen..

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als ik het goed heb wel toch?
    Anders eens bespreken met je gyn...

9. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Ik weet het gewoon echt niet, heb er allemaal nog maar weinig ervaring mee. Zijn bezig voor onze eerste, en is onze eerste ronde pas.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou je hebt in principe 14 dagen voor je ongi een eisprong...die was 2 weken geleden dan......
    Dus je kan vanaf nu hcg meten....maar soms maakt een vrouw langzaam hcg aan of heeft het bevruchte eitje net iets langer erover gedaan.

11. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Oké, dus dat kan ook nog zeg maar 20 dagen later zijn? Want ik ben nu dus 20 dagen verder sinds mn eisprong. Kan de hcg dan ook nog zo laag zijn?

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh ja sorry sorry ik zit helemaal verkeerd ...jeetje......
    Nou dan zou ik morgen echt even je gyn bellen.........want dat is wel lang 20 dagen. Dat kan eigenlijk niet......sorry....

13. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    hmm.. Dus ik moet er maar vanuit gaan dat mijn ongi toch gaat doorzetten? Al is het wel een beetje laat.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gek dat je ongi dan niet begint......dat is wel vreemd!

15. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Dat vind ik dus ook. Misschien dat het morgen toch opeens doorzet. Je weet het maar nooit.

16. missds

missds Niet meer actief

heb je verhaal net zitten lezen...sterkte meid en zal je gyn maar bellen voor de zekerheid...dan heb je ook wat duidelijkheid

Ik had bij mijn eerste kindje 3 weken na eisprong een positieve test..3 dagen hiervoor had ik een negatieve

het kan dat je zwanger bent hoor, want een paar druppeltjes bloed verliezen kan geen menstruatie zijn of het moet nog flink doorzetten...maar meestal is dat in 1 dag wel...maar elk lichaam is anders.
    Wat voor symptomen heb je allemaal>>??

17. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Vooral veel buikpijn, wat misselijk, duizelig. Verder denkt mijn vriend dat mijn borsten groter zijn, maar dat merk ik zelf niet.

18. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    En wat ik pas sinds vandaag merk is dat mijn huid veel gevoeliger is. Ik voel de meest kleine dingen op mijn huid, een haar, een pluisje. Alles.

Toch vandaag maar de gyn gebeld, en die zegt dat we nog een week moeten afwachten en als er dan niks is dan naar het ziekenhuis voor bloedonderzoek.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff stom dat afwachten dan he...

20. WanneBeMommy

Nov 25, 2012
    1,211
    7
    38
    Dat wachten is moeilijker dan accepteren dat je niet zwanger ben deze maand. Want als je weet dat je niet zwanger bent weet je waar je aan toe bent.
    En ik kan al zo slecht tegen wachten...

Share This Page