Eerlijk gezegd vond ik daar echt niets aan te over the top. Mijn voorkeur gaat dan meer uit naar supernatural, ncis (LA), castle, bones, doctor who etc Ben nu het laatste seizoen van buffy opnieuw aan het kijken, ook nog erg leuk
Ik vind het nog steeds leuk en spannend steeds! The client list vind ik ook leuk, maar dat is meer gezellig en niet echt spanning. Van deze serie had ik eigenlijk niet verwacht dat ik hem leuk zou vinden.
Walking dead The following Orphan black - tot nu toe vind ik het wel leuk. Ik kijk zelf weer uit naar de nieuwe seizoenen van Supernatural, Greys Anatomy, Pretty Little Liars, Hart of dixie, New girl, Bones en Vampire diaries!
Ik zie toch weer een paar nieuwe namen voorbij komen, Difiance is echt goed om te kijken, (volg het) Hanibal ook vrij nieuw en ik vind die ook leuk om te kijken Revange fijn dat die in juni weer begint, veel staat inderdaad nu stil, Haven heb ik 2 weken terug bij gekeken en vond het nog steeds goed. dus zeker gaan bij kijken. Docter ho net opgestart maar de eerste aflevering trok me niet, kwestie van doorzetten?
Dit zijn de series die ik volg of heb gevolgd: Dexter Fringe Awkward Rookie Blue Grey's Anatomy The Big C True Blood Gooische Vrouwen
echt bij aflevering 1 van siezoen 1 ik betrapte me er zelf op dat ik zelfs maar half ging kijken, maar het oogde wat (oud) zal van de week toch nog eens gaan kijken.
Heb net Person of Interest afgekeken, echt een aanrader vond t superspannend. Verder volg ik Scandal, ook een goed in elkaar zittende serie. The Good wife is ook top maar die ken je misschien al? Rookie Blue en Silk vind ik ook aanradersen iets heeel anders Nashville, my guilty pleasure
Haven laatste seizoen vond ik super! Alleen de laatste aflevering een beetje vaag, maar misschien ligt dat aan mij.
Was het deze doctor? Dan zou ik de eerste aflevering vergeten en verder gaan. Die eerste aflevering is niet denderend, maar het wordt echt beter!
7 toch? Maar het zijn maar zo'n 13 afleveringen per seizoen. Ik zou gewoon verder gaan met aflevering 2. Die is al heel anders.
Ik heb net seizoen 6 van Buffy afgekeken. S7 vind ik niks aan dus die kijk ik niet. Denk dat de meeste er niet van houden maar ik kijk momenteel The real husbands of Hollywood, is een comedyserie (parodie op die reality serie van die hollywood vrouwen) van Kevin Hart (comedian) wordt uitgezonden op BET. Ik vind het erg leuk, is helaas nog maar 1 seizoen van. Ze zijn bezig met een 2e.
Naast de series zoals; Supernatural, True blood, Arrow, beauty & the beast en Teenwolf (ja i know ), vind ik The Big Bang Theory en How I Met Your Mother ook ontzettend leuk om te kijken.