Ooo oke ja ik keek ze vroeger bij Engelse vrienden via een dvd box.. Ga maar eens kijken hoe ik ze kan downloaden!! Krijg al een lach op me gezicht als ik aan die serie denk hahahh
Ik weet niet of ze hier al bij staan.... Maar wij hebben laatst Orphan Black gedownload...in het begin een beetje vaag, maar daarna erg goed! Eerste seizoen is volledig beschikbaar! Suits.... ook zo een heerlijke wegsmelter Ben blij dat Dexter weer begint a.s. maandag En The Walking Dead ook weer bijna....
Grimm The walking dead Ounce oppon a time (of hoe je het ook shrijft) Breaking bad Arrow Fringe The Event (helaas maar 1 seizoen maar wel een soort einde haha) En mijn old time favoriet LOST!!!
Hannibal is geweldig! Wel heel luguber dus je moet ervan houden. Als je bv van Dexter houdt vind je Hannibal ook goed. Ook Homeland is top Als je gewoon voor de leuk een serie wilt kijken vind ik New Girl (met Zooey Dechanel) geweldig en mijn guilty pleasure, Keeping up with the Kardashians
momenteel ben ik verzot op covert affairs, top serie. net uitgekeken dus scandal, wachtentop nieuwe afleveringen. en person of interest, echt een top serie. naast de bekende stops, Defiance is ook erg leuk trouwens, volg ik ook nu. Hannibal ben ik ook opgestart maar kan me niet mega trekken nog, maar is leuk voor als je even niets hebt in mijn geval dan.
Ben nu aan continuum begonnen. Als je van sci fi houdt is ie erg leuk. Het gaat over een soort politie-agente die vanuit het jaar 2077 per ongeluk met een groep terroristen terug gaat in de tijd naar 2012. Ik heb net de eerste aflevering gekeken, en vanavond gaan we verder Heb ook orpan black geprobeerd, maar dat is toch niet my cup of tea. Voor mijn gevoel lijkt het ook een beetje op die serie met Sarah michelle Gellar (waarbij een tweelingzus haar dode tweelingzus immiteerde). Verder nog hemlock grove geprobeerd, maar had eerst nog een review gelezen. Daarin stond "it sucks" toen ben ik maar gestopt haha
Oh ja Ringer... was niet echt bijzonder Ik vind dat ook lastig, ook bij Bones... heb nog altijd een Angel gevoel als ik dat kijk haha Verbazingwekkend genoeg heb ik het niet bij James Marsters, misschien omdat ik die al in meer verschillende dingen heb gezien.