Aan de dames die ook wachten op hun huwelijksaanzoek

Discussie in 'De lounge' gestart door morgaine, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb begrepen uit verschillende topics dat er meer dames ook zitten te wachten wanneer ze eindelijk eens te huwelijk gevraagt worden.
    Inclusief ik :)
    Hoe zit dat bij jullie in jullie gedachten? Hebben jullie wel een idee hoe je het gaat vieren en welke soort jurk je wilt?
    Ik zou graag in het zwart willen trouwen of donker paars, wel vrouwelijk en sexy.
    Mijn zoontje moet dan het zelfde soort pak aan als mijn vriend en hij moet de ringen dan geven.
    Ik hoef geen groot feest, voor mijn part is het in onze tuin maar wel graag de huwelijksnacht in een hotel in de bruidssuite.

Als geld geen rol zou spelen, dan zou ik kiezen voor trouwen in een kasteel of in Las vegas

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou het liefst willen trouwen in een mooie (witte) prinsessenjurk. En ik wil een mooie koets met 2 van die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele grote mooie zwarte paarden ervoor (friese huppeldepup paarden ofzoiets :)) Ook het liefst in een kasteel, met een echte gracht en ophaalbrug :D
    Het liefst zou ik daarna ook in dat zelfde kasteel met familie en vrienden willen eten aan 1 hele grote tafel en een beetje een middeleeuws diner naar binnen schranzen :)

Voor onze huwelijksreis hoef ik niet veel speciaals. Een midweekje Dinsneyland, en ik ben helemaal happy-de-pappy :)

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Euhm...Minyaweth...je hebt gewoon mijn idee GEPIKT! :)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

En die van mij :confused: ;) :)

5. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hahaha erg hé!

Ik had mijn huwelijksdag ook al helemaal gepland voordat ik ten huwelijk werd gevraagd!
    Gelukkig is het ook precies zo verlopen :D

Je kan zelf ook je man ten huwelijk vragen! Maar ik ben zo traditioneel dat ik dat perse niet wou.. :)

Succes met wachten dames!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier wil ik een creme kleurig jurk maar dan in prinssesstijl met een tiara ipv sluier (ik vind ze afschuwelijk :oops: ) De auto word een ferarri of lamborgini omdat vriendlief gek is op auto's en het natuurlijk ook zijn dag is mag dat het vervoer worden van mij (vriendlief wil dit graag) ik wil eerst in een park met grote vijver in een klein romantisch kapelletje trouwen voor de wet (dit is een open lucht iedereen kan het dus zien buiten) daarna in een kathedraal voor het geloof met muziek van de fanfare waar ik in speel. Mijn zoontje draagt de ringen en mijn petekindje word bloemenmeisje. Na afloop een fotosessie en daarna het feest in een heel mooi groot kasteel waar eerst voor gewone familie de koffietafel is. Daarna receptie en feestavond! Zo zie ik het voor me en wil ik het ook gaan doen :D

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Als het me niet zou boeien wat het kost wil ik ook wel zo'n prinsessen bruiloft met n mooie bruidsjurk.
    Maar ik kan mijn geld maar 1x uitgeven en dus geef ik die 30.000 euro die zo'n bruiloft toch wel kost liever uit aan n chaletje wat we willen kopen.

Dus als ik nu zou trouwen gebruik ik onze eigen oude cabrio cadillac als trouwauto en koop n mooi vrouwelijk pak (spijkerbroek vind ik ook goed, maar vriendje niet), hij ook n mooi pak. Onze kids natuurlijk heel mooi aangekleed. En een klein besloten feestje met eten voor onze ouders en zussen met aanhang en echte vrienden.

8. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hmmm, ik heb al járen een mooi ontwerp voor een jurk liggen. die zou ik wel als trouwjurk willen. vriend dan in een mooi pak inderdaad.
    we krijgen straks een zoontje, en het zou natuurlik leuk zijn als hij bruidsjonkertje kon zijn en de ringen komen brengen ofzo.

verder vind ik het zonde om er teveel geld aan uit te geven, dus zou ik het niet te ingewikkeld maken: aan eind vd middag trouwen, mooie foto's maken (mijn nichtje is fotografe, dus komt mooi uit) en dan een leuk feest annex receptie met mensen die belangrijk voor ons zijn. locatie: leuk restaurant in boeren-sfeer hier in de buurt.

als geld geen rol zou spelen, zou ik het heel gaaf vinden om in een mooie koets getrokken door paarden (met mijn eigen paard erbij?) vervoerd te worden. en dan trouwen op een kasteel ofzo.
    maar aangezien we hier niet aan zee wonen, en ons geldschip dus al jaaaaren de weg kwijt is, zal dat 'm wel niet worden.

geeft niet: als je maar een leuke dag hebt, met mensen die belangrijk voor je zijn. toch?
    ben wel bang dta ik nog láng kan wachten: mijn lief ziet het nut van trouwen niet in....

9. Female

Female Niet meer actief

Ik heb ook heel lang gewacht op een huwelijksaanzoek maar is nooit gekomen dus ik ben op een gegeven moment maar gewoon begonnen met organiseren vd bruiloft :) (we wisten al wel dat we zouden gaan trouwen)

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    30.000 euro :confused:
    Wij waren 10.000 kwijt, inclusief mooie jurk, te gek feest voor 100 personen, getrouwd in een kasteel, een hummer als bruidswagen..
    Voor mij was het een prinsessenbruiloft.

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

mag ik vragen waarom jullie blijven wachten? en het niet zelf doen?

ik heb het zelf gedaan, door middel van mijn dochtertje.
    als ik op mijn vriend had moeten wachten was ik volgend jaar nog aan het wachten.

12. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

@ denemarkw: reden hier is ik wil gewoon de oude traditie en mijn vriend weet dit. Hij gaat me ook vragen en hij weet dat ik eerst een 2e wil en geld ervoor hebben. We gaan ervoor sparen en hij wacht tot het moment daar is zeg maar. Ik hoef alleen maar te wachtten op het moment wel wetende dat hij me gaat vragen :)

13. Ilovemybeeb

Ilovemybeeb Actief lid

9 jan 2009
    178
    0
    0
    leidster kdv
    ik wil ook dat mijn vriend MIJ vraagt ipv andersom, dat lijkt me het meest romantisch (misschien beetje ouderwets maar dat blijft mijn idee er over ;) )

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik wil ook! Maar goed, eerst maar eens een leuke man aan de haak slaan dan :) Dat trouwt wel wat makkelijker hé :p

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    vriendin van mij trouwt binnenkort en die is zit al rond de 14.000 euro en tis geen bijzondere bruiloft. En met maar n paar man, en alleen directe familie eten (zal n man of 10/14 zijn) Zit wel 5000,00 in voor huwelijksreis. Bruidsjurk van 2000 euro. fotograaf 1200 euro.
    De bruidsjurk van mn zus en haar bruidsmeisjes red je niet met 5000 euro.
    Vandaar dat ik 30.000 schat.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    30000 euro is echt belachelijk voor een bruiloft. Wij hadden het vrij uitgebreid met koets, receptie, feest, huwelijksreis naar zuid afrika, droomjurk, pak etc. Wij waren 12000 euro kwijt. Je moet alleen ff een beetje opletten. In de ene winkel kost iets 300 euro, in de andere maar 50 bijvoorbeeld...

Ik wilde ook graag trouwen maar kreeg geen aanzoek. Mijn man wilde graag een kindje en ik heb hem gezegd dat ik geen kinderen wilde voordat we getrouwd waren. Toen is hij gaan nadenken en heeft me toch ten huwelijk gevraagd. (Klinkt misschien stom maar daar ben ik dan weer ouderwets in, ik wilde echt getrouwd zijn voor de kindjes). Na het trouwen zijn we dan ook gelijk voor het kindje gegaan haha.

17. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Bij ons was het wel 10.000 zonder huwelijksreis. Die moeten we nog steeds gaan maken ;)

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoe ik het zou willen;

Joey en zijn papa in hetzelfde pak, ik in een mooie jurk. Kleuren maken me echt niet uit!

Bij het jawoord zijn alleen onze ouders en beste vrienden aanwezig + getuigen.

Daarna foto's en taart.

Daarna lekker met het kleine clubje een hapje eten en naborrelen. De volgende dag gaan we lekker 2 weken op vakantie!

Waarom vraag ik mijn vriend niet;
    Omdat hij mij zelf wil vragen! En hij vind dat bij een aanzoek een mooie ring hoort en die is hij nog niet tegen gekomen....

19. babs81

babs81 Niet meer actief

ooit in programma MIJN huwelijk(droom) gezien

Mooie jurk (de meiden dezelfde als mij, mijn jongens dezelfde als mijn man)

In een mooi gebied in italie een kasteel afhuren, en alle mensen die ZEER belangrijk zijn over laten komen... savonds nog even na lachen/huilen

En smorgens... in de warmte bij de kasteel (met gruwelijk mooi uitzicht) trouwen.. zo amerikaans

MAAAAAAAAAAAAAR..... TOEN KWAM ER EEN OLIFANT MET EEN GROTE LANGE SNUIT.... EN BLIES HET VERHAALTJE UIT hahaha

20. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ik ben ook al jaren aan het wachten tot mijn vriend me vraagt..hij weet dat ik graag zou willen trouwen.

Zoon en vriend in zelfde pak. ,meiden een mooie jurk aan en onze bruidsmeisjes.
    Ikzelf in een champagnekleurige jurk, mooie auto, intiem feest, fotoreportage.

Deel Deze Pagina