Of een andere winkel waar ze deze goedkoop verkopen? Geen nekkussen, echt een kussen(tje) om op te zitten en makkelijk mee te nemen is (vandaar opblaasbaar). AliExpress heeft ze maar ik heb ze volgende week al nodig dus dat red ik niet meer Mijn dochter heeft een uitvoering volgende week en dan zitten we de hele middag op een houten bankje.
Niet wat je vraagt of zoekt. Maar als je niets kan vinden is het dan een optie om een leeg kussensloop mee te nemen en dan je jas daarin te stoppen om op te zitten ?
Zou evt een optie zijn. Maar het lijkt me sowieso handig. Fam. gaat ook mee, buren komen kijken, dus ik wilde daarom voor 'iedereen' een opblaasbaar kussen halen. Mocht het echt niet lukken bestel ik ze alsnog bij AliExpress voor een andere keer....
Ik zou gewoon simpele vierkante (tuin) stoelkussentjes halen. Zijn best plat en lijken me fijner zitten dan zo'n opblaasbaar geval. Anders zit je daar allemaal te blazen, en als je dat thuis al doet heb je alsnog een groot object mee te nemen. Kan zelf ook niet lang op hout zitten, heb ooit bij de IKEA eens een opvouwbaar matje gekocht, werkt ook prima, maar is al wel 10 jaar geleden.
Het 'moet' in een tas passen nml. Gezien we die dag zoveel meenemen. Vandaar opblaasbaar. Dan maar even blazen met zn allen
Ja, heb wat gevonden https://www.internet-sportandcasuals.com/139223-intex-opblaaskussen-downy-pillow-blauw-43-x-28-x-9-cm/?utm_source=beslist&utm_medium=vergelijk&utm_campaign=Intex&utm_content=Kamperen&dfw_tracker=11500-139223 Liever in een fysieke winkel, dus mijn vraag blijft nog staan, anders is dit wellicht een goede optie