Aanstaande maandag wordt bij mij de rechter eileider verwijderd, maar nu vraag ik me af of er vrouwen zijn die met 1 eileider zwanger zijn geworden?
Ow sorry ja met icsi heb he natuurlijk je eileiders niet nodig maarre ik kon heel moeilijk zwanger worden dus de hele mm uiteindelijk icsi en 2 jaar later ook nog spontaan met dus 1 eileider
Bij mij is een eierstok verwijderd. Ik heb nog wel 2 eileiders maar 1 daarvan (die bij de zieke eierstok zat) doet het niet goed meer. Ik ben toch op de natuurlijke manier zwanger geraakt.
@Hailey2016 Jullie gingen toch een ivf-traject in? Dan heb je geen eileiders nodig . En zelfs met één eileider kun je inderdaad nog op de natuurlijke manier zwanger raken.
Hier 1 eileider verwijderd na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 2 Icsi pogingen zonder resultaat en zwanger door een escape-iui. Kijken ze bij de operatie de andere eileider wel na? Dat is hier wel gedaan vanwege endometriose.
Ja hier. Rechter eileider verwijderd. Natuurlijk zwanger geworden. En nota bene van een eisprong op rechts.
Geen ervaring @Hailey2016 Maar zoals ik het lees, onderga je vandaag de operatie? Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk beterschap. Ook de reacties gelezen van de andere dames hier hopelijk geeft dat je hoop! En heel veel succes gewenst straks voor jullie ivf ronde met hopelijk een mooie positief resultaat.
Succes vandaag! Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is mijn linkereileider verwijderd, mijn rechter eileider zou volledig verkleefd zijn. 1 maand na de operatie was ik alweer zwanger van mijn jongste dochtertje. Daarna nog een aantal keer zwanger geweest, helaas miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap waardoor mijn rechter eileider is verwijderd maar het kan dus zeker!
Mijn rechter eileider is verwijdert na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daarna binnen 3 maanden weer zwanger en nu weer zwanger binnen 2 maanden. Succes met de operatie
Bedankt voor de reacties! Geeft ons zeker weten weer hoop om toch te proberen om op natuurlijke manier zwanger teworden. Operatie is gisteren ook goed gegaan de rechter eileider was helaas niet meer te maken dus die is verwijderd en de linker is door gespoeld en loopt netjes door dus goddank niet aangetast en ook geen cystes meer dus ik ben blij en opgelucht en ga nu nog even uit rusten en me eigen laten vertroetelen door me man haha
Hier een succesverhaal hoor! Mijn linker eileider is verkleefd en toch daarna 3x zwanger geweest (1x miskraam, 2 prachtige kindjes)
Ik ken 2 meiden die zwanger zijn geworden met 1 eileider. 1 1x spontaan en 1x met ivf en de andere 2x spontaan. Sterkte met de operatie!
Ik raakte 2 maanden na een operatie waarbij 1 eierstok en eileider werden verwijderd zwanger van mijn 2e kindje. Letterlijk in 1x raak en onverwacht (gebruikte condoom maar achteraf gezien toch te onvoorzichtig geweest) Sinds dien noem ik mn andere eierstok mn turbostok En 15 mei krijg ik hopelijk bevestiging dat deze zijn werk nu weer goed heeft gedaan